משחקי Telltale ו-Mojang חשפו את הטריילר הראשון, והמבשר רעות מעט, של משחק ההרפתקאות בפרקים המבוסס על המשחק שהפך ללהיט Minecraft. קבלו הצצה ל-Minecraft: Story Mode.

הטריילר הוא הראשון שנחשף במהלך מיינקון, הכנס הראשון אי פעם של Minecraft בלונדון. הטריילר יצא עם מנה בריאה של פרטים על הכותר עצמו, ולמה בעצם נוכל לצפות בעונה המתקרבת.

Minecraft: Story Mode עוקב אחר סיפורו של הגיבור ג'סי, שביחד עם קבוצת חבריו מעריץ חבורה של גיבורים עתיקים הנקראים מסדר האבן. ארבעת הגיבורים הללו הם לוחם, מהנדס רדסטון, ארכיטקט ו-griefer שהצליחו לחסל Ender Dragon. בזמן שנכחו בכנס המוקדש לארבעת הגיבורים, ג'סי וחבריו מגלים כח מרושע ששוחרר לחופשי על פני הארץ. הקבוצה מוכרחה לפתוח במסע למציאת המסדר ולהצלת העולם.

Telltale הולכת למרחקים ארוכים בכדי לוודא שהסיפור מתערבב בצורה חלקה לתוך העולם הקיים של Minecraft שהשחקנים מכירים ואוהבים, תוך כדי יצירת חוויה של סיפור מקורי.

"עבדנו מקרוב עם הצוות המדהים במוג'אנג בכדי לוודא שהסיפור הזה מתאים בטבעיות לעולם מיינקראפט שהמעריצים כבר מכירים ואוהבים," אומר קווין ברונר, מנכ"ל ומייסד-שותף במשחקי Telltale. "בתור ג'סי, שחקנים יוכלו ליצור את הדרך שלהם בסיפור של הרפתקה והשרדות; הכל קם לתחיה על ידי צוות כוכבים. דרך המשחקיות מבוססת הבחירה של Telltale וסיפור המתגולל מהארצות התחתונות אל ה-Farlands, אל הסוף (The End) ומעבר, אנחנו כבר לא יכולים לחכות שהמעריצים יחוו את הנסיון החדש הזה על עולם מיינקראפט האהוב."

העונה הראשונה תציג את משחק הקול של פאטון אוסוולט בתור ג'סי לצידם של בריאן פוסהן, אשלי ג'ונסון, סקוט פורטר, מרת'ה פלימפטון, דייב פנוי, קורי פלדמן, בילי וויס ופול רובנס.

עם ההתרברבות בקאסט הנהדר מאליו, המפתחים גם עושים לנו טיזינג ואומרים שיש עוד למה לצפות לקראת שחרור המשחק, שיקרה מאוחר יותר השנה. עד עכשיו, Minecraft: Story Mode הוכרז ליציאה למחשב האישי, PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 ולמכשירים תומכים iOS ואנדרואיד.