לפני כחודש, ב-26 בינואר 2024, יצא המשחק השמיני והמצופה בסדרת Tekken, וזכה לקבלת פנים של מעל מיליון עותקים שנמכרו לרוחב כל הפלטפורמות, כלומר PC, PlayStation5 ו-Xbox Series X|S. כעת, חודש לאחר מכן, Tekken 8 חצה את ה-2 מיליון עותקים, הישג מרשים מאוד אך גם לא מאוד מפתיע.

יכולות להיות לכך כמה סיבות, הראשונה ביניהם היא כנראה הציפייה הגדולה של חובבי הסדרה, שחיכו מאז 2017 (טוב, אולי קצת מאוחר יותר, אחרי שמיצו את מה שיש ל-Tekken 7 להציע) לכותר הבא. טקן 8 למעשה ממשיך את העלילה של טקן 7 ומתקיים חצי שנה לאחר מכן, אז מי שחיכה לנדבך הבא בסיפור קיבל אותו עכשיו.

סיבה נוספת תהיה הרענון של המודלים לרוסטר המכובד, שבעצם נבנו מחדש בשימוש במנוע Unreal 5. יחד עם השדרוג הזה המשחק מעודד קצב משחק מהיר ואגרסיבי יותר, שגם מאוד מתאים לתוואי היומיומי של הרבה אנשים בכלל ושחקנים בפרט. בנוסף, יש גם מצבי משחק חדשים שנותנים נחיתה רכה לשחקנים חדשים, מה שמגדיל את הקהל אליו ARIKA, BANDAI NAMCO Studios, ו-Tekken Project פונים.

אם אתם מעוניינים בפן התחרותי של המשחק, אולי תשמחו לשמוע גם ש-TEKKEN WORLD TOUR 2024 יתחיל ב-13 באפריל, 2024. מי יודע, אולי תצליחו להיות משחקני Tekken 8 הטובים בעולם.