חברת AGON מבית AOC השיקה שני דגמי מסכים חדשים בקטגוריית AOC GAMING המשתייכים לסדרת G4 החדשה. מדובר במסכי ה- 24G4X בגודל 23.8 אינץ' (60 ס"מ) וה-27G4X בגודל 27 אינץ' (68 ס"מ), הכוללים מעמד ארגונומי המאפשר כוונון גובה, סיבוב, הטיה וסיבוב על ציר לנוחות מקסימלית של התצוגה שלכם. המעמד מאפשר לכם ורסטיליות בשימוש ולהתאים את המסך לכל מה שתצטרכו, גיימינג, לימודים או עבודה.

עיצוב המסכים קיבל השראה מהקווים החדים והאסתטיקה של מטוס החמקן; המסכים מעוצבים עם עיטורים וצורות משולשים מאחור, בצבעי אפור כהה, אבל בתכלס, מי מסתכל במסך מאחור? מה שכן, בסיס המסך עוצב בצורה חסכונית שתאפשר לכם למקם את העכבר והמקלדת ביתר נוחות על השולחן.

המסכים נטולי ריצוד, כוללים את מצב LowBlue ומציעים אפשרות הרכבה מסוג VESA. הודות לעיצוב ללא שוליים ב- 3 צדדים של המסך, הם מתאימים במיוחד לעמדות מרובות מסכים. הדגמים מצוידים גם ברמקולים מובנים ויציאת אוזניות, אבל לא באמת באנו לדבר על הפרטים היבשים האלה, אלא על פרטים שיותר יעניינו את הגיימר הממוצע.


שני המסכים בעלי רזולוציית Full HD (1920×1080), מאפשרים לגיימרים להשיג קצבי פריימים גבוהים (עד 180Hz) עם מרבית המעבדים הגרפיים הרגילים, כאשר על ידי שימוש בלוחות IPS מהירים ומדויקים בצבעים, המסכים מסוגלים להתמודד עם משימות קלות של עריכת תמונות/וידאו או סטרימינג בשידור חי מחוץ למשחקים. לצד תכונות אלו, זמני תגובה של עד 1ms GtG. כמו כן, המסכים תומכים גם ב-HDR10, ומקבלים אותות HDR למצגים ויזואליים חיים ודינמיים. שני הדגמים תואמים ל-NVIDIA G-SYNC, כך שמאפשרים חווית משחק חלקה בשימוש קצבי רענון משתנים.


לצד המראה החיצוני החדש ושאר התכונות שצויינו, ה-24G4X וה-27G4X מגיעים עם תצוגה פנימית רעננה ואינטואיטיבית. תוכנת AOC G-Menu מאפשרת למשתמשים לשנות את הגדרות הצג שלהם לפי העדפתם. התפריט על המסך מאפשר למשתמשים להפעיל תכונות גיימינג, כדוגמת smart crosshair, המאפשרת לשפר את דיוק המטרה ולהעניק לשחקנים יתרון במשחקים תחרותיים.

המחירים המומלצים לצרכן הם 999 ש"ח כולל מע"מ עבור ה-24G4X ו-1199 ש"ח כולל מע"מ עבור ה-27G4X.