Techland, המפתחת של המשחק המצופה Dying Light 2, חלקה איתנו טריילר משחקיות חדש למשחק שלה במהלך שידור מיוחד של אקס בוקס שנערך לקראת תערוכת גיימסקום.

הטריילר החדש אמנם קצר יותר מסרטון הגיימפליי הקודם שראינו, אבל מספק לנו עוד הצצה על המשחקיות המעודכנת של משחק ההמשך, ומעט הרחבה על העולם והדמויות השונות בו.

מבחינת משחקיות, אנחנו מקבלים הצצה לעוד יכולות חדשות שנוכל לבצע ולהשתמש בהן. אפשר לראות מערכת פארקור משופרת באופן משמעותי ומגוונת יותר מהמשחק הראשון. גם העולם עצמו מרגיש גדול יותר וצפוף יותר, נוכל לנווט דרכו בעזרת אביזרים כמו מצנחים, ווי אחיזה, סנפלינג ועוד.

בנוסף, יש עוד הצצה לאיך קרבות נגד אוייבים הולכים להתרחש – ספציפית נגד בני האדם הפחות נחמדים שמאכלסים את העיר, ולא הזומבים. אפשר עדיין לבעוט ולהתחמק, ונראה שהפארקור לוקח חלק אפילו גדול יותר בקרב, עם ריצה על קירות וקפיצה על ומעל אויבים. אנחנו רואים גם מכה חזקה שמזעזעת את האדמה וכנראה עושה נזק משמעותי בפגיעה ישירה.

לבסוף, יש בטריילר גם הצגה של מהדמויות שמופיעות במשחק שאיתן אנחנו נכול נדבר. אפשר להבין מהטריילר שקבוצות השורדים יהוו לנו איום גדול יותר מבמשחק הראשון. ישנן כנופיות שהתאגדו ביחד וצפויות להוות מכשול לדמות שלנו במהלך העלילה. אבל בסופו של דבר – נצטרך לבחור צד. למי נעזור, נגד מי נלחם, ואיך נשפיע על העתיד של העיר הזו.

Dying Light 2 Stay Human מיועד לצאת ב-7 בדצמבר, לקונסולות ה PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One, ולמחשב האישי.