אם גם אתם משתגעים מנוסטלגיה איכותית כמוני והשמיעה שלכם מצויינת, הייתם מבינים כי אזעקת הצבע אדום באיזור השפלה היתה בעצם אני צורח מהתרגשות כי נחשף שאפריל אוניל מצטרפת לצבים בתור דמות שחיקה ב-Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge.

בהמשך לידיעות מתחילת השנה וכחלק ממבול המשחקים של Gamescom 2021 קיבלנו מהמפיצה Dotemu וממפתחת המשחק Tribute Games אישור כי הכתבת בעלת האוברול הצהוב תצטרף לרביעיית הצבים ותלחם בשבט כף הרגל כל הדרך לשרדר.

ההכרזה על Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge מלווה בסרטון קצר בו ניתן לראות את אפריל אוניל נלחמת בצורה שלא נופלת מהצבים, השאלה היא מי לימד אותה? קייסי, מאסטר ספלינטר, או שזה היה בכלל לאונרדו מנהיג הצבים האגדי?

הדמות נבנתה בצורה שמשתלבת באופן טבעי במשחקיות, וכאילו היתה שם תמיד, עם המיקרופון שלה שהופך לפטיש ענקי ועד מהלכים שמשלבים בין דמויות, ולכל זה מצטרף הדובדבן שבקצפת שהוא הפלת המיקרופון (Drop the Mic).

גרפיקת הפיקסלים לא מחסירה מעיצוב הדמויות ואפילו מעלה נוסטלגיה לימי המגהסון העליזים. אך עולה בי התהייה מדוע החברה שפיתחה את Streets of Rage 4 לא השתמשה באותו רעיון של לחבר בין החדשני לנוסטלגי?

באופן אישי הייתי שמח לראות את הצבים מעוצבים גם בצורה חדישה יותר בנוסף ליכולת לשחק עם דמויות מפוקסלות כמו בעבר.

מאחר ויש עוד דרך ארוכה לתאריך השחרור ב-2022, אני ארצה להאמין ש-Dotemu לא אמרה את המילה האחרונה ואנחנו צפויים לקבל עוד הפתעות למשחק שישוחרר ל-Nintendo Switch ולמחשב האישי.