צבי הנינג'ה של שנות ה-90 הייתה ועודנה אחת מהסדרות המצוירות שהגדירו דור שלם. לחזור מהגן או מהבית ספר, לפתוח את הטלוויזיה בערוץ הילדים ולראות את לאונרדו, דונטלו, רפאל ומיכאלנג'לו נלחמים בשרדר הרשע שמנסה לפגוע (או בנבל התורן של הפרק) גרם לי לשמחה ורצון להפוך לצב ענק וירוק שיודע אומנויות לחימה. היום, חברת הפיתוח וההפצה Dotemu הכריזה על המשחק Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge אשר מפותח על ידי Tribute Games ומופץ על ידי Dotemu.

דבר זה משמח ביותר, שכן TMNT ידועה במספר הסדרות המעולות שלה וכן במשחקי Beat ’em Up יוצאים מין הכלל, שהמפורסם וכנראה הטוב ביותר הוא Turtles in Time. בטריילר ששוחרר ניתן לראות הומאז' לשיר הפתיחה הקלאסי של צבי הנינג'ה משנות ה-80 וה-90 עם אנימציה מדהימה שמזכירה את סגנון הציור הישן של הצבים בסדרה המקורית.

בחצי הדקה שנותרה נחשפו מספר סצנות גיימפליי ובו רואים את ארבעת הצבים נלחמים נגד חיילי שבט הרגל, ונגד שני העוזרים של שרדר, ביבופ ורוקסטדי בעיצוב המקורי. כל הסרטון רציתי לצעוק קוואבנגה ולשיר את הפתיח. המשחק יכלול מצב סיפור שיציג הרפתקה צבית חדשה, מצב מולטפלייר בו תוכלו לשחק עם עד 3 שחקנים נוספים בו-זמנית, גרפיקה המזכירה את המשחקים הישנים בסדרה כמו בארקייד, מכניקות משחק חדשות ועוד! המפתחת Tribute Games לקחה חלק בפיתוח המשחק Scott Pilgrim vs. The World: The Game, כלומר, יש למה לצפות.

תאריך היציאה של Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge טרם פורסם, אך המשחק צפוי להגיע למחשב האישי ולקונסולות, אם כי טרם צוין לאילו קונסולות בדיוק.