לאחר שבשבוע שעבר השיקה חברת AMD את כרטיס המסך החדש בסדרת ה-RX 6000 שלה, הלוא הוא ה-RX 6700 XT, משחררת גם חברת ASUS את גרסאותיה לכרטיס המסך החדש, עם לא פחות מ-3 אופציות שיוצאו לגיימרים.

שלושת הגרסאות משתייכות לשלושת המשפחות המוכרות של ASUS. הראשונה היא סדרת Dual הבסיסי, לאחריה סדרת TUF המיועדת לגיימרים, ולבסוף מותג הפרימיום – ROG Strix. מבחינת מערכות הקירור שאיתם מגיעים הכרטיסים החדשים, מדובר באותן מערכות קירור שתוכלו למצוא גם באחיו הגדולים של ה-RX 6700 XT ובסדרת RTX 3000 של המתחרה הירוקה, עם העיצוב החדש והמרשים של ASUS.

חשוב לשים לב שמערכת הקירור של שלושת הכרטיסים היא כל כך מסיבית, עד שאפילו ה-Dual דורש למעשה 2.7 סלוטים של PCIE, וגרסאת ה-TUF וה-ROG Strix מגיעות כבר ל-3 סלוטים.

דגם ה-Dual הוא הדגם היחיד אשר יגיע עם 2 מאווררים בלבד (בשני האחרים תמצאו שלושה). מלבד כך, שלושת הכרטיסים מגיעים עם 3 חיבורי Display Port 1.4a וחיבור HDMI 2.1b, כשגרסאת ה-ROG Strix מגיעה בנוסף על כך גם עם חיבור USB Type C.

כמו שדיווחנו בעבר, ה-RX 6700 XT יגיע עם יגיע עם 12GB של GDDR6 עם ממשק זכרון של 192bit ו-96MB של Infinity Cache. בנוסף, הכרטיס יכיל 40 יחידות עיבוד (CU – Compute Units) בארכיטקטורת Navi 22 החדשה של AMD.