במהלך אירוע הפתיחה של Gamescom 2021, קיבלנו טריילר הכרזה למשחק חדש שמתרחש בעולם הקומיקס של מארוול: Marvel's Midnight Suns.

הטריילר הסינמטי חושף בעיקר את העלילה המרכזית שתוביל את המשחק. היידרה, הארגון הידוע לשמצה, החזיר לחיים את Lilith, הלא היא אם השדים. לילית' מתכננת להגשים נבואה זדונית ולזמן את הבוס שלה Chthon, אל עתיק ומרשע.

כעת, על הנוקמים לאחד כוחות ולשתף פעולה עם חבורה של גיבורים בלתי שגרתיים בשם Midnight Suns.

ה-Midnight Suns היא קבוצה של גיבורות וגיבורים ששואבים את כוח העל שלהם ממקורות מיסטיים. הם כוללים את ניקו מינורו (Nico Minoru) שאולי ראיתם בסדרת הטלוויזיה "הבורחים"; בלייד צייד הערפדים, שגם יזכה לסדרת טלוויזיה משל עצמו בעתיד; מגיק, שכיכבה לא מזמן בסרט "המוטנטים החדשים"; וגוסט ריידר שכבר קיבל שני סרטים לא סופר מוצלחים בכיכובו של ניקולס קייג'.

Marvel's Midnight Suns

המשחק מפותח על ידי Firaxis, הסטודיו אחורי כמה ממשחקי האסטרטגיה והטקטיקה הטובים ביותר מהשנים האחרונות. בין משחקים שלהם תוכלו למצוא את סדרת משחקי XCOM ו-Civilization. עם זאת, נראה ש-Midnight Suns יהיה משחק יותר נגיש לקהל הרחב. המשחק החדש שייך לז׳אנר התפקידים-טקטיקה, בדומה למשחקים מסדרות אהובות כמו Fire Emblem ו-Final Fantasy Tactics.

פיצ׳ר חשוב שקיבלנו עליו מידע זאת הדמות הייחודית למשחק. לראשונה במשחקי מארוול (סוג של) אנחנו נוכל ליצור דמות ייחודית לעלילת המשחק. הדמות שלנו נקראת The Hunter והיא היחידה שהצליחה בעבר להביס ולכלוא את לילית'. בטוויסט מפתיע (שמופיע בטריילר), מסתבר שלילית' הוא בעצם האמא של הדמות שלנו.

Marvel's Midnight Suns מיועד להשקה בחודש מרץ של שנת 2022 כאשר ב-1 בספטמבר נקבל הצצה ראשונה למשחקיות אמיתית מתוך המשחק, אז תצפו לעידכונים מאיתנו בקרוב.

המשחק צפוי לצאת לקונסולות ה-PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One, Nintendo Switch ולמחשב האישי.