Metroid Dread צפוי להיות הסיום של חמשת המשחקים בסדרה הראשית של מטרואיד. בטריילר חדש למשחק, אנחנו רואים יכולות חדשות שגיבורת המשחק סאמוס תוכל להשתמש בהם, קרב בוס שחוזר אלינו ממשחקי העבר, ואויבים חדשים-ישנים שילוו אותנו במשחק החדש.

בראשון ובראשונה, לאורך הטריילר אנחנו רואים את סאמוס נלחמת מול אויבים דמויי ציפור. אלה, למי שפחות זוכר את סיפור הרקע של הסדרה, הם צ'וזו (Chozo), היצורים העתיקים שהורישו לסאמוס את חליפת הכוח שלה. לאורך הטריילר אנחנו רואים קרב סינמטי מול צ'וזו שכזה, אבל בנוסף מה שנראה כמו שלל קרבות במהלך המשחק. לפי דעתי, אלה ילוו אותנו לאורך המשחק ויעניקו לנו כוחות חדשים, קצת בדומה לקרבות מול שלבי המטרואידים השונים ב-Metroid: Samus Returns הנהדר.

בשלב זה של הטריילר אנחנו רואים חליפה חדשה של סאמוס בצבעי כתום ולבן. זו עשויה להיות גרסת ה-Gravity Suit של החליפה הנוכחית של סאמוס, ואם כן, זה אומר שהקרב הסינמטי שמלווה את הטריילר מתרחש בשלב מתקדם במשחק.

לאורך הטריילר אנחנו רואים את סאמוס מטיילת בכוכב ZDR, ומשתמשת במספר כוחות, שמרביתם חדשים. אנחנו רואים את סאמוס מבצעת התחמקות אווירית, שבוודאי תשפר את זרימת המשחק. בנוסף, אנחנו רואים את סאמוס משגרת טילים עוקבים, יכולת חדשה נוספת שלא ראינו במשחקי העבר. לבסוף, אנחנו רואים את סאמוס משתמשת בגרסה המתקדמת ביותר של וו התפיסה שלה שראינו עד כה, וכעת היא מסוגלת למשוך חפצים אליה, למשוך את עצמה לקירות, ואפילו להדבק לקירות מסויימים כדי למשוך את עצמה לכיוון חדש לאחר מכן.

Metroid Dread

מעבר לנשקים והצ'וזו, אנחנו רואים בטריילר מה שנראה מאוד דומה לקרב הבוס מול קרייד (Kraid), הבוס הראשון במשחק מטרואיד הראשון. קרייד הוא יצור עצום דמוי דרקון, ולמיטב ידיעתנו, הרגנו אותו במשחק הראשון. אבל כמו רידלי, שהמשיך לרדוף את סאמוס גם אחרי שהיא הרגה אותו מספר פעמים, נראה שגם קרייד עתיד לחזור לרדוף את סאמוס במשחק הקרוב.

סך הכל יש הרבה למה לצפות מ-Metroid Dread, ולא נצטרך לחכות עוד הרבה זמן כדי לשחק בו. Metroid Dread עתיד לצאת ל-Switch ב-8 באוקטובר, ובארץ אפילו יש לנו מזל שגם האמיבו וגם מהדרות האספנים עדיין במלאי ובמחיר נורמלי, אז אם אלה מעניינים אתכם, אני בהחלט ממליץ להזמין מהארץ כי בחו"ל כבר מזמן נגמר המלאי.