התגעגעתי לציידת הראשים הקשוחה סאמוס, כוכבת סדרת Metroid, ובפרזנטציית E3 של Nintendo, נחשף המשחק הבא בסדרה. הוא אמנם לא משחק חדש בסדרת Metroid Prime, אבל Metroid Dread נראה כמו משחק מרשים ויזואלית ומלא באקשן.

Metroid Dread הוא המשחק החמישי בסדרה הראשית והדו מימדית של Metroid. כן, היה גם את Metroid Prime ואת Metroid: Other M באמצע, אבל הסדרה המתמשכת היא אקשן דו מימדי בסגנון, טוב זה לא מפתיע, מטרואידווניה.

אם אתם בכל זאת צריכים עוד טיפ טיפה סדר, Metroid Dread ממשיך איפה ש-Metroid Fusion, שיצא במקור ל-Gameboy Advance, נגמר. זה גם שם את כל משחקי מטרואיד האחרים (חוץ מאולי Metroid Prime 4 שעוד לא יצא) מאחוריו. הכותר החדש צפוי לסיים את הסיפור המתמשך של 5 המשחקים הדו-מימדיים, וזה אומר שהולך להיות ממש מעניין.

במשחק נחזור לשחק את סאמוס אראן (Samus Aran), ציידת הראשים הקשוחה של Nintendo, כשהיא יוצאת למשימה חדשה ומצויידת בשריון חדש שככל הנראה לוקח לא מעט מהעיצוב והיכולות של שריון ה-Fusion שלה מהמשחק הקודם. לאורך המשחק אנחנו נלחם ברובוטים חדשים ונוצצים במיוחד בשם EMMI, נקבל יכולות חדשות, ונחקור מבוך ענקי שחלקו תחנת חלל וחלקו כוכב זר.

Metroid Dread

בטריילר אנחנו רואים שהיכולת המאוד מוצלחת שהתווספה למשחק הקודם, Metroid: Samus Returns, חוזרת ובגדול. גם כאן נוכל לעשות melee counter כדי להדוף אויבים שמתקרבים אלינו קצת יותר מדי. זו יכולת שעזרה להגביר את קצב המשחק ולהוסיף יותר אקשן, ואפשרה לכם להתרכז בעוד דברים ולא רק בלנסות לצבור כמה שיותר מרחק מהאויבים שלכם.

בנוסף לה, מצטרפות למשחק יכולות חדשות, ביניהן טיפוס על קירות, שראינו שלל וריאציות של היכולת הזו במשחקי עבר, והיכולת להפוך את השריון של סאמוס לעופרת (או משהו דומה) ובכך להפוך לבלתי נראית עבור החיישנים של הרובוטים המסוכנים שרודפים אחרינו במשחק החדש.

ביחד עם המשחק, צפויים לצאת זוג אמיבואים (שאפשר יהיה לקנות ביחד). האחד בדמות סאמוס בשריון החדש שלה, יעניק לכם עוד מיכל חיים נוסף, ויאפשר לכם לרפא את סאמוס פעם אחת ביום על ידי הפעלת האמיבו, והשני בדמות דרואיד ה-EMMI, שיעניק לסאמוס עוד קיבולת טילים, ויאפשר לכם לרפא את מספר הטילים פעם ביום. האמיבואים מעוצבים יפה, ובאופן אישי הייתי ממליץ לקנות אותם אם הם באמת יפים בעיניכם, ופחות עבור השימוש שלהם במשחק, כי כמוצר אספנים המחיר שלהם ירקיע שחקים ברגע שהמלאי שלהם יגמר.

Metroid Dread והאמיבואים שלו יגיעו אקסקלוסיבית ל-Switch ב-8 באוקטובר.