Dragon Ball Z: Kakarot – גוקו וחבריו מגיעים לסוויץ' בספטמבר

הערב היה השידור של חברת Nintendo במסגרת E3 2021, ובין שלל ההכרזות קיבלנו ידיעה משמחת – המשחק Dragon Ball Z: Kakarot שיצא לפני כשנה וחצי מגיע סוף-סוף ל-Nintendo Switch.

אם טרם הכרתם את המשחק, מדובר במשחק תפקידים "לייט" עם עולם חצי פתוח, בו נחווה מחדש את הנוסטלגיה של דרגון בול Z. המשחק מכסה את כל סאגת Z, החל מראדיץ (Raditz) ועד לקיד בו (Kid Buu), ותוכלו לשחק מספר מצומצם אך מגוון של דמויות מוכרות. תוכלו לקרוא את כל שאר הפרטים על המשחק בביקורת המלאה שלנו.

גירסת הסוויץ' תכלול גם שתיים מבין שלוש ההרחבות שיצאו למשחק, המשתייכות לסאגות מסדרת ההמשך, Dragon Ball Super, בהן תפגשו את אל ההשמדה בירוס (Beerus) ואת פריזה המוזהב (Golden Friza). ההרחבה השלישית, Trunks – The warrior of Hope שיצאה ממש לא מזמן, מספרת את סיפורו של טראנקס מהעתיד, ומציגה את המציאות העגומה בה גוקו נפטר ממחלת לב וכל חבורת ה-Z למעט גוהאן וטראנקס נמחקה כליל על ידי האנדרואידים.

כאמור, ההרחבה הזו לא כלולה ברכישה של המשחק לסוויץ', אך תוכלו לרכוש אותה בנפרד. Dragon Ball Z: Kakarot יגיע ל-Nintendo Switch ב-24 לספטמבר, 2021. אם אתם מעדיפים שלא לחכות, המשחק כבר מחכה לכם על ה-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי.