לאחר שיקבלנו לוחמים רבים במהלך השנים (וביניהם ביילת' מהמשחק Fire Emblem: Three Houses), היום הוכרז כי הדמות החדשה שמצטרפת ללוחמי Super Smash Bros. Ultimate היא לא אחרת מאשר של קאזויה מישימה (Kazuya Mishima) ממשחקי Tekken.

Super Smash Bros. Ultimate יצא לראשונה בשנת 2018 לנינטנדו סוויץ', ובמהלך השנים צבר פופולאריות רבה בעיקר בזכות המשחקיות הנהדרת שלו. בתקופה מאז יציאתו של המשחק, הוא הפך להיות אחד המשחקים הנמכרים ביותר של נינטנדו בכל הזמנים עם מכירות של יותר מ-23 מיליון עותקים בכל העולם. לכן, הגיוני שתצטרף עוד דמות מוכרת ממשחקי לחימה, למרות השוני המובהק.

כחלק מההכרזה המגניבה, קיבלנו גם משחקיות של קאזויה שכמובן מתמקדת באומנות לחימה. כפי שראינו בטריילר, קאזויה משתמש בבעיטות ואגרופים על מנת להמם את אויביו, ואף יותר מזה; תוכלו להשתמש בשד שקיים בו (אשר מופיע לראשונה כבר במשחק הראשון בסדרה) ולהעיף את יריביו מהזירה. הטריילר גם חשף את מהלך האולטימייט שלו, שהוא מגניב ובהחלט מספק.

בניגוד גמור לרצינות התמהונית של קאזויה, זכינו לראות גם קטעים משעשעים ברוח הקלילה של נינטנדו. כך למשל, במהלך כל הטריילר אנו רואים את קאזויה זורק דמויות ללוע הר געש, כפי שעשה בסוף Tekken 7. לעומת זאת, כאשר הוא מנסה לזרוק את קירבי, הדבר לא הולך כפי שהוא ציפה. אנו רואים את קירבי מעופף ליד קאזויה, דבר המראה כי לא כל בעיה נפתרת בזריקה להר געש, לידיעת משפחת מישימה. או שקירבי פשוט לוחם מאוד מוכשר.

Super Smash Bros Ultimate

קאזויה הוא הלוחם החמישי שמצטרף ללוחמים של Super Smash Bros. Ultimate במסגרת ה-Fighters Pass 2. לפני כן קיבלנו דמוית כמו ספירות' (Sephiroth) מ-Final Fantasy 7 ו-Steve ממשחקי Mincraft. בנוסף לכך, דמות נוספת עתידה להופיע בהמשך השנה, ואנחנו כבר מחכים לראות מי עוד יכול להצטרף.

לצערי, לא קיבלנו עוד מידע על קאזויה בטריילר זה, אך אנו עומדים לגלות עוד על הדמות שלו בסוף החודש מפי יוצר המשחק מסאהירו סאקוראי (Masahiro Sakurai) ב-28 ליוני, 2021. עד אז נאלץ להמתין בסבלנות.