כמעט שלוש שנים לאחר יציאתו, Super Smash Bros. Ultimate סוגר באופן סופי את הרוסטר שלו עם דמותו של סורה (Sora) מסדרת Kingdom Hearts. צפו בטריילר החשיפה:

אתמול אחר הצהריים הציג לנו מסאהירו סאקוראי (Masahiro Sakurai) את סורה, שמגיע אלינו במגוון של תלבושות אייקוניות מהמשחקים, לוח נשמות (Spirit Board) חדש, זירה חדשה בשם Hollow Bastion שתהיה מוכרת לחובבי Kingdom Hearts וכמובן קטעי מוסיקה נבחרים. כמובן, סורה יגיע עם להב המפתח (Key Blade) שלו ובעזרתו יוכל "לפתוח" את האויבים.

סאקוראי גם פירט את היתרונות והחסרונות ואף נתן טיפים לשחקנים שירצו לשחק איתו. היתרון הבולט של סורה הוא היכולת שלו לנווט באוויר וכן ליצור קומבואים אוויריים רבים ומגוונים. זה גם אומר שבעוד שקל מאוד להעיף אותו מהזירה (הוא שוקל פחות מאיזבל), הוא יכול גם לחזור די בקלות אליה אם אתם מספיק מיומנים בשליטה שלו.

כמובן, יש לסורה מתקפות מיוחדות, מתקפות סמאש וכן מתקפת "סמאש סופי" ייחודית משלו הנקראת "לחתום את חריץ המנעול" (Sealing the Keyhole) ששולחת את הדמויות שנפגעות ממנה מאחורי דלת שננעלת לעד (או עד שהן חוזרות למשחק).

סורה הוא הדמות ה-11 שמגיעה כחלק משתי ההרחבות של סמאש. ניתן לרכוש אותו בנפרד או כחלק מחבילת ההרחבות השנייה של Super Smash Bros. Ultimate כבר עכשיו, אך תאלצו להמתין לו עד שינחת סופית ב-18 באוקטובר, 2021.