חנות המשחקים Epic Games Store לא מפסיקה לחדש, והיום הכריזה כי החל משבוע הבא, שחקנים יוכלו לקבל הישגים משופרים במספר משחקים שונים. ההישגים הללו אמנם לא יביאו לכם הנחות על משחקים כמו בלאנצ'ר של Ubisoft, אבל לפחות תוכלו להשוויץ בהם דרך הפרופיל שלכם בצורות חדשות.

אז איך זה עובד? ההישגים המשופרים יגיעו ל-6 משחקים נבחרים: המולטיפלייר הפופולארי Rocket League, הרוגלייק האהובה Hades, משחק התפקידים Pillars of Eternity, משחק ההרפתקאות Kena, משחק האקשן Zombie Army 4 והחידוש Alan Wake Remastered שהוכרז בחודש שעבר.

סביר להניח שבעתיד הקרוב, ולאחר תקופת ההשקה, נזכה לקבל עוד הישגים משופרים למשחקים. ההישגים הללו מצטרפים להישגים במשחק שנוצרו על ידי המפתחים, אך מנגישים אותם מצד אחד למפתחים, ומצד שני יתנו לכם יותר כשחקנים, כי עכשיו תקבלו עליהם נקודות ניסיון ב-Epic יחד עם שלל תוספות נוספות. זאת עווד, גם אם קיבלתם כבר השגתם את ההישגים של המפתחים, הם לא נעלמים, אלא מתווספים להישגים שתקבלו מ-Epic Games.

כמו בהישגים של Playstation, גם פה ההישגים יחולקו למספר קטגוריות: ברונזה המביא עד 45 נקודות, כסף המביא עד 95 נקודות, זהב המביא עד 200 נקודות וההישג הגבוה ביותר – פלטינום שמביא 250 נקודות. הנקודות וההישגים שהשגתם יופיעו בעמוד יחודי של משחקים נתמכים שיראה את ההישגים שלכם לפי משחק. באמצעות עמוד זה נוכל לעקוב אחרי ההתקדמות שלנו, וכן לראות כמה אנו קרובים להישג הבא.

נקודות הניסיון שתצברו יעלו אתכם רמות, ולפי Epic Games, אתם תזכו לאפשרויות התאמה שונות ועוד, כגון אווטארים וכנראה רקעים.

ביחד עם משחקים בחינם כל שבוע והישגים חדשים, אין ספק ש-Epic Games Store כבר מזמן על מפת הגיימינג. למי שעדיין לא הוריד את הלאנצ'ר, אנו ממליצים לעשות זאת.