11 שנים שנים עברו מאז צאת המשחק Alan Wake, ובמהלך השנים קיבלנו שמועות רבות לגבי חידוש או משחק המשך שהתגבשו לאחר שהחברה המפיצה Remedy, הגישו בקשה לרישום למשחק המשך של המשחק. כעת במאי המשחק סאם לייק (Sam Lake) פרסם מכתב פתוח למעריצים, בו הוא מכריז על חידוש למשחק בשם Alan Wake Remastered שעתיד לצאת בסתיו השנה.

Alan Wake

במכתב הפתוח, שפורסם בפורום בשם "The Sudden Stop" המיועד למעריצי המשחק והסופר אלן וויק שספריו מבוסס המשחק, לייק כותב כי המשחק Alan Wake Remastered כמעט מוכן. הוא מוסיף כי המשחק עתיד לצאת בשיתוף פעולה עם Epic Games, כך שלפחות כרגע המשחק יהיה זמין רק בחנות זו. כמובן שהמשחק לא יהיה זמין רק על המחשב האישי, אלא גם בקוסנולות הדור הנוכחי והדור הקודם ה-Xbox One ו-Xbox Series X/S (המשחק המקורי יצא ל-Xbox 360) ולראשונה גם ב-PlayStation 4, ו-PlayStation 5.

הבמאי הוסיף ואמר כי "החידוש מתקיים בזכות התמיכה של המעריצים ב-Alan Wake בהמהלך השנים. לכן הרגשנו כי ראוי לפרסם את ההודעה הזו כאן, ב-The Sudden Stop, שהיווה חלק בלתי נפרד מקהילת Remedy מאז 2012, כשהאתר התחיל כאתר מעריצים של אלן ווייק. קהילת Remedy לא הייתה מה שהיא היום בלי The Sudden Stop, ורצינו להראות את הכרת התודה שלנו בכך שנספר למעריצים על Alan Wake Remastered ממש כאן".

ומה לגבי החידוש עצמו? הבמאי ציין כי לא יהיה שינוי מהותי במשחק או בסיפור מעבר לגרפיקה והוויזואליות של המשחק. "Alan Wake Remastered זו החוויה המקורית שהתאהבתם בה לפני כל השנים האלה. לא רצינו לשנות זאת. עם זאת, הוויזואליות, כולל דגם הדמות של אלן ווייק עצמו והקטעים הסינמטיים, עודכנו ושופרו עם כמה שדרוגים של הדור הבא".

Alan Wake

למי שלא שיחק את המשחק המקורי, המשחק Alan Wake מספר את סיפורו של אלן ווייק, סופר מותחן רב מכר, שמנסה לחשוף את התעלומה מאחורי היעלמותה של אשתו במהלך חופשה בעיירה הבדיונית הקטנה ברייט פולס, וושינגטון. ביחד עם הגרפיקה הנהדרת של קוסולות הדור הבא, אנו מצפים לחידוש יפהפה, מותח, ומרתק.

כאמור, Alan Wake Remastered עתיד לצאת במהלך הסתיו, כנראה בחודשים הקרובים, אך בלי תאריך יציאה רשמי. המשחק יהיה זמין למגוון פלטפורמות בינהן: המחשב האישי, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One ו-Xbox Series X/S.