חברת Remedy Entertainment, שלא מזמן הוציאה את המשחק המעולה Control, פרסמה שהיא נמצאת בתהליך "פיתוח מלא" (full production) של משחק AAA חדש יחד עם Epic Games.

לפי מספר מקורות, המשחק הזה עשוי להיות Alan Wake 2.

Remedy שחררה הצהרה למשקיעים שלה, בה היא מפרטת את ההשיגים שלה במהלך החצי הראשון של 2021. אחד מאותם הישגים הוא אותו פרוייקט AAA בשיתוף פעולה עם Epic Games.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות הוא לא חדשות חדשות במיוחד. כבר ידענו שהשתיים חתמו חוזה שנה שעברה. מה שכן חדש הוא שהמשחק נמצא עכשיו בתהליך פיתוח מלא, ושאולי מדובר ב-Alan Wake 2.

Alan Wake יצא ב-2010, וכל כמה שנים אנחנו נתקלים בשמועות חדשות על משחק המשך. הפעם, יש סיבה לא רעה להאמין שאולי (אבל רק אולי) יש סיכוי שאכן נזכה לראות אותו בקרוב. Remedy רכשה חזרה את הזכויות לאלן וויק ב-2019, ואף הכניסה את הדמות ב-DLC למשחק Control. בנוסף, החברה כבר הודיעה שהמשחק הבאה ב"ייקום המשותף של קונטרול" (שכולל את Control, Alan Wake ואפילו Max Payne) כבר נמצא בפיתוח.

לצד השמועות על Alan Wake 2, חברת Remedy הודיעה שהיא עובדת על עוד משחק חדש שטרם הוכרז, וגם הוא כבר נמצא בשלב הפיתוח. לטענת ההכרזה, אותו משחק יהיה בקנה מידה קטן יותר, אבל חוץ מזה, אין לנו אף פריט מידע עליו.

זכינו גם לעדכון על Condor, משחק מולטיפלייר שמתרחש בעולם של קונטרול. מדובר במשחק קו-אופ PVE של עד 4 שחקנים. לפי התמונת הקונספט שהמפתחת חלקה איתנו (למעלה), אפשר לנחש שנשחק ארבעה סוכנים בסוכנות הפדראלית שבמרכז המשחק המקורי, ונעבוד יחדיו כדי להתמודד עם אירועים מוזרים,חפצים בעלי יחודות על-טבעיות, ובירוקרטיה משרדית כבדה.

בנוסף, למדנו ש-Remedy חוברת שוב להמפיצה של Control כדי לפתח את Control 2. משחק ההמשך יהנה מתקציב גדול יותר, ובתקווה גם מחופש יצירתי שיאפשר לכותבים להמשיך ולהתפרע בעולם המוזר הזה. Control 2 נמצא כרגע בשלבים מאוד מוקדמים, ולא צפוי לצאת בזמן הקרוב.

Remedy עוד עובדת על מספר פרוייקטים אחרים, כמו המשחק החינמי Vanguard ושני משחקים בסדרת Crossfire.

אבל החדשות הבאמת מענייניות שיצאו מאותה הכרזה הן בהחלט האפשרות שנזכה לראות את Alan Wake 2 בקרוב (שוב, אולי) ושהסטודיו כבר עובד על Control 2.