האם סדרת Dead Space תחזור לחיים בקרוב על ה-PlayStation 5 וה-Xbox Series X? יש סיכוי לא רע, אם נאמין לשמספר שמועות שמתרוצצות באינטרנט בימים האחרונים.

השמועות התחילו לאחר שג'ף גראב (Jeff Grubb), כתב באתר VentureBeat, התארח בפודקסט GamesBeat Decides וטען שהסטודיו EA Motive יחשוף משחק חדש בסדרה ב-22 ביולי. בתגובה, האתרים VGC ו-Eurogamer טענו שהשמועה תואמת את מה שהם שמעו מהמקורות שלהם.

אבל השמועה לא עוצרת שם. האתר היפני Gematsu פרסם לאחרונה שגם המקורות שלו מאשרים שמשחק דד ספייס חדש נמצא בפיתוח אצל EA Motive. אבל אז הוסיף שמדובר ב"reimagining" או מעין איתחול של הסדרה, ולא Dead Space 4.

בשלב הזה, קצת קשה לומר למה אפשר לצפות ממשחק דד ספייס חדש מבית EA Motive. עד עכשיו, הסטודיו עבד רק על משחקי מלחמת הכוכבים, ספציפית Star Wars: Squadrons.

מעריצים של דד ספייס בוודאי מאוד שמחים לשמוע על משחק חדש בסדרה, אבל מצד שני עלולים להתאכזב שהוא לא ימשיך את הסיפור של אייזיק קלארק, מהנדס החלל שהפך למחסל נקרומורפים. מי ששיחק את Dead Space 3 ואת ההרחבה שלו Awakening (שיצאו ב-2103) זוכר שהסדרה הסתיימה בקליף הנאגר שכנראה לעולם לא ייפתר. מצד שני, המשחק השלישי בסדרה נחשב למשחק החלש בה משום שהתמקד יותר ביריות ואקשן מאשר באימה. אז אולי להתחיל מההתחלה זו דווקא ההחלטה החכמה.

Dead Space 3

בינתיים, כל מה שיש לנו זה שמועות. אבל ייתכן שנגלה האם הן נכונות כבר ב-22 ביולי, במהלך האירוע EA Play Live.

אם בכל זאת אתם מתגעגעים לדד ספייס קלאסי, וכבר שיחקתם את כל המשחקים בסדרה, אולי תמצאו נחמה במשחק The Callisto Protocol שאמור לצאת ב-2022. המשחק מפותח ע"י הסטודיו Striking Distance, אותו מנהל גלן שופילד (Glen Schofield), אחד היוצרים של דד ספייס הראשון. האם המשחק דומה לדד ספייס? תציצו בטריילר החשיפה ותגידו לי אתם…