בקרוב מאוד נוכל לצפות בקולנוע בסרט נוסף בעולמם של הלוני טונס, ובו יככב לברון ג'יימס שיכנס לנעליו המאוירות של מייקל ג'ורדן ושמו Space Jam: A New Legacy. במהלך חודש דצמבר האחרון נבחרת החלומות הכוללת את לברון ג'יימס (LeBron James), באגס באני (Bugs Bunny), ו-Xbox הזמינה מעריצים של הסרט להציע רעיונות למשחק מחשב המבוסס על עולם הסרט שעתיד לצאת. המעריצים הציפו ברעיונות את הקבוצה ומתוכם נבחרו שני רעיונות ששולבו יחד למשחק.

מדובר במשחק בסגנון "Beat ’em up" שזכור לנו בעיקר מעידן המשחקים של Streets of Rage, Double Dragon שמעוצב בסגנון הארקיידי הקלאסי של שנות ה-90 כפי שניתן לראות בטריילר. אחרי שלא מזמן הכריזו לנו על משחק דומה בעולם של צבי הנינג'ה, נראה שזה במודה לעשות משחקי ארקייד בימינו. הדמויות השחיקות שהוצגו בטריילר הם באגס באני, לולה (Lola) באני, וכמובן לברון ג'יימס. כרגע אין אינדיקציה לעוד דמויות, אך לא חסרות דמויות מגניבות בעולם ה-Looney Tunes שיבואו לעשות שמח.

עלילת המשחק מבוססת על הסרט בו אינטלגנציה מלאכותית בשם AI G. Rhythm (שנקרא לה בקיצור AIG, מעט הומור חבר'ה) לוכד את גיבורינו בשרת של האחים וורנר עם סיכוי קלוש להימלט. צוות הגיבורים המכונה The Tune Squad יאלץ להילחם את דרכו בצבא שלם בחיפוש אחר ארבע חתיכות "קוד האגדה" שבעזרתו יוכלו למצוא את AIG.

AIG שולח שני חברים מהצוות הנקרא The Goon Squad והם The Brow (אנתוני דייויס) ו-White Mamba (דיאנה טוראסי) בכדי לעצור את לברון וחבריו (או באגס וחבריו, זה ויכוח מוכר). למזלם, לצוות המצוירים יש גישה למגוון מהלכים ,חלקם מעולם הכדורסל, כמובן, בכדי להתמודד בהצלחה עם האתגר.

לאור ההתרגשות מיציאת הסרט והמשחק, Xbox משחררת שלושה שלטים ייחודיים במהדורה מוגבלת, אחד עבור ה-Tune Squad, אחד עבור ה-Goon Squad, ואחד עבור היקום בו נמצאים גיבורינו שנקרא ה-Serververse (עכשיו תגידו את זה 5 פעמים רצוף).

כל שלט כזה יעלה 69.99$ כששלושתם יהיו זמינים החל מה-8 ביולי. לאלו מאתנו שלא מזמינים מוצרים מחו"ל תהיה יכולת לרכוש אך ורק את השלט של ה-Tune Squad דרך המשווקים המורשים.

Space Jam: A New Legacy The Game יהיה זמין החל מה-1 ביולי, 2021 ויהיה אקסקלוסיבי לזמן מוגבל עבור בעלי Xbox Game Pass Ultimate Perks. חברי Xbox Game Pass Ultimate יוכלו לפדות את המשחק למחשב דרך אפליקציית Xbox Game Pass, כמו גם לאנדרואיד או ל-iOS. החל מה-15 ביולי, 2021 המשחק יהיה נגיש לכל המעריצים בחינם.