הכתבה עודכנה ביום ה' ה-10/09, לאחר פרסום המחירים עבור ה-Xbox Series S וה-Xbox Series X בישראל ע"י יבואן Xbox, בנדא מגנטיק.

תקופת החגים של שנת 2020 מתקרבת במהירות, והציפייה לקונסולות הדור הבא של Microsoft ושל Sony עולה בהתאם. היום פרסם פיל ספנסר (Phil Spencer), ראש תחום Xbox בחברת מייקרוסופט פוסט בו הכריז על תאריך ההשקה של ה-Xbox Series S ואחותה החזקה יותר, ה-Xbox Series X.

יממה לאחר מכן, יבואנית Xbox בישראל – חברת "בנדא מגנטיק", הכריזה על תמחורן של הקונסולות בישראל ועל דרכי ההזמנה בארץ הקודש!

צפו בסרטון ההסבר על המפרט של קונסולת ה-Series S!

אם עד עכשיו רק שיערנו שחברת Microsoft שועטת בעוצמה אל עידן חדש של גיימינג, עכשיו אנחנו בטוחים שהם כבר שם. את הקונסולות תוכלו לקנות בדרך המסורתית, כלומר לרכוש את הקונסולות עבור מחיר של 2199₪ בישראל(499$ בארה"ב) ו-1349₪ בישראל(299$ בארה"ב) עבור Xbox Series S.

הפעם, חברת Microsoft מציעה גם אפשרות לרכוש את הקונסולות עבור תשלום חודשי של 25$ (עבור סדרה S) או 35$ (עבור סדרה X) לחודש למשך שנתיים. על פי המסלול שתבחרו, תקבלו את אחת מקונסולות הדור הבא שלה ו-24 חודשי מנוי ל-Xbox Game Pass Ultimate, שייתן לכם גישה מיידית להמון משחקים, גם ל-Xbox וגם למחשב.

בעוד שמבנה ה-Series X חורג לחלוטין מהצורה של הדור הקודם, ה-Series S מציגה דימיון ברור לקונסולות הדור הקודם

בחישוב גס, אם הלכתם על החבילה של Xbox Series X, תשלמו במשך שנתיים כ-840$ בעוד השווי המלא של החבילה הינו כ-859$. זה לא הבדל גדול, אבל התוכנית מאפשרת לכם לא לשלם 499$ מהסכום במעמד הקופה. בנוסף, קיים מסלול שדרוג בו תצטרכו לשלוח לחברת Microsoft קונסולת Xbox One ישנה יחד עם כבל החשמל והשלט, ובכך להוזיל את החבילה.

Xbox Series S

תוכנית זו נקראת Xbox All Access, והיא לא זמינה בכל מקום. נכון לעכשיו, יש רשימה מצומצמת של מדינות בהן תוכלו לממש את התוכנית, אך נכון לעכשיו ישראל לא ביניהן. פיל טוען שבשנת 2021 התוכנית תורחב לעוד ארצות, אך כרגע לא ניתן לדעת אם אנחנו בכלל על הכוונת.

כדי לממש את תכנית Xbox All Access, תצטרכו לקחת אשראי על סכום התכנית הזה דרך Citizens Bank, שיהיה ללא ריבית שנתית. תוכלו ללחוץ כאן לפרטים על האשראי וללחוץ כאן עבור שאר פרטי תכנית Xbox All Access.

בנוסף, המפרט הטכני של שתי הקונסולות פורסם. כפי שתוכלו להתרשם, גרסת ה-Series X חזקה באופן משמעותי מגרסת ה-S, ותוכל להציג רזולוציית של 4K בקצב רענון של 60 פריימים לשניה. בנוסף, גרסת ה-Series S היא גרסה דיגטלית בלבד, ללא כונן Blu-Ray.

נכון לעכשיו, טרם נמסר מידע מטעם בנדא מגנטיק על שיטת מימון דומה בישראל. לעומת זאת, ניתן כבר עכשיו להירשם ולקבל הודעה על תחילת ההזמנה המוקדמת בכתובת הבאה: xboxisrael.co.il.

אל דאגה, לא שכחתי מתאריך היציאה. מכשירי Xbox Series X וכן Xbox Series S יהיו זמינים לרכישה באחת מהדרכים המפורטות לעיל החל מ-10 לנובמבר, 2020 – רק עוד חודשיים של המתנה!

באופן לא מפתיע בכלל, שתי הקונסולות יהיו זמינות לרכישה בארץ ביום ההשקה הבינלאומי. תוכלו לעשות זאת דרך היבואן הרשמי, או דרך המשווקים המורשים.