בעוד רבים מאיתנו מצפים למשחק המשך למשחק המדהים Legend of Zelda: Breath of the Wild, חברת Nintendo העלתה טריילר למשחק Warriors חדש בשם Hyrule Warriors: Age of Calamity, שמגולל את המאורעות שקדמו לתרדמת של לינק שממנה התעורר בתחילת המשחק Breath of the Wild.

לפני הכל, אל תתאכזבו יותר מדי; אמנם זה לא ההמשך לו ציפינו, אך מפיק משחקי זלדה, אייג'י אאונומה (Eiji Aounuma) ציין שהם עובדים עליו במרץ כדי להבטיח חוויה מדהימה ואף טובה יותר. בינתיים, הם מוציאים את Hyrule Warriors: Age of Calamity כדי לתת לנו עוד טעימה מהעולם של זלדה.

משחקי Warriors, לאלו מכם שלא מכירים, הם משחקים בסגנון beat ’em up hack & slash בהם אתם נלחמים מול המוני אויבים (טוב, משחק ה-Warriors הראשון אי פעם שיצא לא היה כזה, אבל הוא זניח) בקצב מהיר ובתור דמויות שונות. תחת כנפי ה-Warriors ישנם הרבה כותרים שאינם בהכרח תלויים אחד בשני, ומציגים את המשחקיות הייחודית הזו בעולמות שונים, מוכרים יותר או פחות (לדוגמה, משחקי One Piece: Pirate Warriors). כל משחקי Warriors מפותחים על ידי חטיבת Omega Force של חברת KOEI TEMCO.

ונחזור לנושא שלנו. מי ששיחק ב-Breath of The Wild יודע שלינק (Link) התעורר מתרדמת של 100 שנים בהן איים גאנון (Ganon, או ליתר דיוק צורת ה-Calamity שלו) להחריב כל חלקה טובה. בהמשך מתברר שהנסיכה זלדה, לינק ועוד ארבעה אלופים מהגזעים השונים המאכלסים את היירול התכוננו לבואו אך הוא הצליח לגבור עליהם.

Hyrule Warriors: Age of Calamity

לינק ששקע בתרדמת עמוקה, קם ממנה ללא זכרונותיו, והם מופיעים במהלך המשחק במעין פלאשבקים שמרפדים את הנרטיב של המשחק, אך לא מציגים את כל המאורעות בצורה ברורה ומסודרת, כדרכם של זכרונות. במשחק Hyrule Warriors: Age of Calamity נוכל סוף-סוף להבין איך כל הנסיבות הביאו לנצחונו של גאנון.

מפיק המשחק, יוסקה האיאשי (Yosuke Hayashi) מחברת KOEI TEMCO, אמר שבשונה ממשחקי Warriors נוספים בעולם של זלדה, הפעם צוות הפיתוח עבד צמוד לצוות של Zelda בכל הנוגע למשחקיות, נרטיב, עולם, דיאלוגים וגרפיקה אך עדיין שמרו על סגנון המשחק הייחודי של משחקי Warriors. זה מעודד מאוד, כי עד כה לא ראיתי יותר מדי עומק במשחקים מהסגנון הזה, אך הפעם נראה שיוצרי המשחק יוצקים לתוכו תוכן רב.

על פי הטריילר, תוכלו לשחק את דמותו של לינק, דמותה של זלדה ואת דמויותיהם של האלופים השונים, ולכל אחד מהם סט מהלכים משלו, חלק מהם יהיו מוכרים לכם מה-Breath of the Wild. במשחק תלחמו בצבאות גדולים של אויבים מוכרים, ותחוו שוב את הסגנון הגרפי היפהפה של Breath of the Wild.

Hyrule Warriors: Age of Calamity

כמו כן, במשחק תוכלו להעביר שלט נוסף לחבר ולשחק יחד איתו במצב co-op מקומי ולהתמודד מול Calamity Ganon וצבאותיו בצוותא. כרגע לא פורסם דבר לגבי co-op מקוון, אז אני מניח שזה לא פיצ'ר שיהיה במשחק לצערי.

Hyrule Warriors: Age of Calamity ייצא ב-20 לנובמבר, 2020 ויהיה זמין בלעדית לקונסולת Nintendo Switch. אני לא יודע מה אתכם, אבל אני כבר מחכה בקוצר רוח.