שירות סטרימינג האנימה Crunchyroll (שזמין בישראל, אז בלי תירוצים) הכריז כי הוא עובד על הפקת סדרת אנימה שמבוססת על סימולטור המלגזה הידוע Shenmue: סדרת משחקי הוידאו הפופולרית של Sega ומפיק המשחקים הידוע יו סוזוקי – ויש אפילו כְּרזה שמלווה את הבשורה החגיגית:

shenmue anime

Shenmue, למי שלא מכיר, יצא במקור עבור קונסולת ה-Sega Dreamcast (שאלו את סבא רבא שלכם, הוא מכיר) ונחשב – לצד המשחק השני – כפורץ דרך ומהפכני עבור זמנו: עולם פתוח ועשיר בפרטים קטנים, כשנתיים לפני ש-GTA 3 עשה את אותו דבר רק עם זונות. האפוס אודות צעיר, ריו, שיוצא לנקום את מות אביו, הוביל גיימרים רבים להתעמק בנרטיב של Shenmue ולקוות כי סוף הסאגה יגיע במהרה.

זה, לצערם, לא קרה: Shenmue III התעכב והתעכב, ולבסוף יצא רק בנובמבר האחרון בעזרת קמפיין מימון המונים ודחיפה קלה מצד Sony. לדאבונם, גילו המעריצים כי שני עשורים של המְתנה לא קירבו איש לסוף המיוחל, כי גם Shenmue III הסתיים מבלי שריו קרוב להשלים את מסעו, בעוד המכניקה של המשחק השלישי נותרה תקועה ב-1999, מה שהכעיס כמובן את המעריצים (שחלקם אף השקיע כסף).

יש שאומרים כי Shenmue הוא אביו הרוחני של Yakuza (גם היא סדרה מבית Sega), אך הסדרה עצמה היא לא בדיוק כמו יין, אם הבנתם לְמה הכוונה. ייתכן כי פורמט האנימה יתאים ל-Shenmue יותר, הרי הסיפור הוא מה שמעניין אותנו בשלב הזה, אך לא הייתי ממהר לפתוח שמפניה: את האנימה עתיד לביים צ'יקארה סאקוראי, אותו בחור שביים גם את העונה השנייה (והבינונית להחריד) של One-Punch Man, וזאת תחת סטודיו Telecom Animation Film (הם דווקא בסדר כזה). עדיין אין תאריך לשידור הסדרה, שתכיל 13 פרקים, אך קחו בחשבון כי סדרות אנימה מבוססות משחקים הן, במקרה הטוב, חיקוי חיוור של המקור.

אם בטעות תצא מכאן סדרת אנימה טובה, אנו מבטיחים לעדכן.