בימים בהם נדמה כי כל משחק זוכה לדחיה-אחר-דחיה, החבר'ה ב-Ubisoft פינקו עם חדשות משמחות: Assassin's Creed: Valhalla עתיד לצאת ב-10 בנובמבר במקום ב-17 בנובמבר. מה שאומר כשבמקום יומיים, יש לכם שבוע ויומיים לשחק בו בטרם יצא Cyberpunk 2077 ב-19 בנובמבר וידרוס כל משחק אחר בסביבה. נזכיר גם שמדובר גם בהבדל של שבועיים בלבד בין Assassin's Creed: Valhalla ובין משחק Ubisoft אחר, Watch Dogs: Legion.

ההכרזה של Ubisoft מגיעה לצד ההכרזה של Microsoft אודות תאריך ההשקה של קונסולות ה-Xbox Series X ו-Xbox Series S אשר צפויות לצאת באותו יום ממש. כלומר, רוכשי קונסולות הדור הבא של מייקרוסופט יוכלו להתנסות במשחק AAA נוסף ביום ההשקה. אילו קונסולת ה-PlayStation 5 של Sony תצא לפני ה-Xbox Series X, בעליה יצטרכו להמתין בסבלנות כדי להרגיש ויקינגים. או לשחק God of War בינתיים.

נוסף על כך, Ubisoft הודיעו על אפשרות לשדרוג חינמי של המשחק עבור רוכשי גרסת ה-Xbox One, אם עדיין לא מתאים לכם לשדרג קונסולה אבל ממש בא לכם לשחק כבר במשחק. כזכור, Microsoft הודיעו אתמול שגרסת ה-Xbox Series X תתומחר ב-499$ וגרסת ה-Xbox Series S תעלה רק 299$.

מדובר ביח"צ חיובי לו Ubisoft בהחלט זקוקה בימים אלה, זאת אחרי הדיווחים אודות ההתנהלות הבעייתית בחברה עד לעת האחרונה. כאמור, Assassin's Creed: Valhalla צפוי לצאת ב-10 בנובמבר ויהיה זמין על PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S, Google Stadia ולמחשב האישי.