תאריך היציאה של המשחק המצופה Cyberpunk 2077 מתקרב, ולאט לאט אנחנו מקבלים עוד מידע על המשחק. לאחר שקיבלנו סרטון משחקיות חדש, עכשיו אנחנו מקבלים גם מידע על חבילות ההרחבה השונות של המשחק, בתשלום ובחינם. כפי שסיפרנו לכם עוד באפריל, CD Projekt RED לא מבזבזים זמן וכבר מודיעים על קיום חבילות ההרחבה, זמן רב לפני יציאת המשחק.

כל זה קרה בטוויטר לפני פחות מ-48 שעות. משתמש בשם JohanH שאל את מפתחי המשחק:"האם למשחק יהיה חבילות הרחבה בחינם, כמו ל-Withcer?". בתגובה לכך, המפתחים הוסיפו Gif נלהב עם הכיתוב "!Oh Yeah", כפי שראיתם בציוץ למעלה, שמאשר את שאכן כך יהיה. למרות החדשות הטובות על כך שנקבל חבילת הרחבה בחינם, חשוב להדגיש כי ל-Cyberpunk 2077 עדיין יצאו מספר הרחבות בתשלום.

כמובן, זוהי אינה הפעם הראשונה ש-Cd Project RED מוציאה חבילות הרחבה בחינם למשחקים שלהם. המשחק הגדול הקודם שלהם, The witcher 3: Wild Hunt, גם זכה להרחבות חינמיות רבות שכללו בעיקר שריונות, נשקים, נראות שונה לדמויות ומשימות צד חדשות. כמובן, התוכן הבאמת גדול, שתי חבילות ההרחבה "לב מאבן" ("Hearts of Stone") ו"דם ויין" ("Blood and Wine") המצוינות, היה בתשלום וגם הוסיף נפח עצום למשחק, יותר מההרחבות החינמיות. מי שקנה את המשחק ל-Nintendo Switch קיבל את כל ההרחבות האפשריות, שזה בהחלט מוריד דאגות מיותרות מהראש.

אז מה אנחנו צפויים לקבל בחבילת ההרחבה החינמית של Cyberpunk 2077? בעמוד הטוויטר הרשמי של המשחק לא קיבלנו הרבה מידע, אבל בהתחשב בחבילות ההרחבה הקודמות של החברה שפורטו לעיל, אנחנו מצפים לקבל מספר דברים. ראשית, נצפה לאמצעים קוסמטיים כדי לשנות את המראה של הדמות שלנו: שיער, בגדים ואולי אפילו קסטומיזציה לאיבר המין של הדמות (But why?). בנוסף, סביר להניח שנקבל משימות צד חדשות כדי שנוכל להמשיך לחקור את Night City גם אחרי שנסיים את המשחק, וכמובן נצפה לנשקים חדשים כדי שנוכל להרוג בסטייל אויבים ברחבי העיר.

Cyberpunk 2077

כאמור, אלו רק השערות לגבי חבילות ההחרבה, אך בהיכרותנו עם מפתחי המשחק, CD Projekt RED, נקבל עוד הרבה מידע לפני שהמשחק יצא, כמו הפרק השלישי של Night City Wire, ואנחנו לא יכולים לחכות. מי יודע? אולי הם אפילו יפתיעו בתוכן שלא נכלל עד כה בחבילות ההרחבה שלהם.

Cyberpunk 2077 צפוי לצאת בתאריך 19 בנובמבר (ואולי הפעם באמת) ל-PlayStation 4, PlayStation 5, Google Stadia, Xbox One, Xbox Series X ולמחשב האישי. בנוסף, האספנים מביניכם יוכלו להנות ממהדורה מוגבלת של קונסולת ה-Xbox One X לצד מוצרים נלווים המעוצבים בהשראת המשחק.