Cyberpunk 2077 אמנם נדחה לספטמבר, אבל החדשות הטובות לא מפסיקות להגיע. הפעם, נחשפה מדורה מוגבלת של Xbox One X בעיצוב המשחק החדש, לצד שלל אביזרים נוספים שתוכלו להוסיף לאוסף הסייברפאנקי שלכם.

Cyberpunk 2077 הוא כנראה המשחק המצופה ביותר שלי השנה, וכדי להזמין את מהדורות האספנים של המשחק, רעננתי את העמוד באמאזון במשך שעתיים עד שהיא נפתחה להזמנה מוקדמת. בהכרזה חדשה, קיבלנו דברים חדשים ללטוש עליהם עיניים. החברה המפתחת CD Projekt RED חשפה מהדורה מוגבלת של Xbox One X יחד עם המשחק, קונסולה מעוצבת, ושלט מעוצב.

הקונסולה החדשה מעוצבת בהשראת הארכיטקטורה של עולם המשחק האפל, ומאובזרת ב-LEDים צבעוניים שיתנו לה מראה ייחודי. ימכרו רק כ-45 אלף עותקים ממנה בכל העולם, ולמרות שהיא יוצאת רק מעט לפני תאריך היציאה המשוער של ה-Xbox Series X, היא עדיין צפוייה להיות מבוקשת במיוחד. היא תבוא לצד קוד דיגיטלי ל-Cyberpunk 2077 יחד עם שלט מעוצב לפי הדמות Johnny Silverhand.

למי מכם שעוד לא לגמרי התאפס על הקווים הכלליים של עלילת המשחק, נזכיר ש-Johnny Silverhand הוא רוח רפאים קיברנטית שאנחנו פוגשים כשמתקינים עלינו שבב מיסתורי. הוא מכוון אותנו במסענו בעיר העתידנית של Night City, ומגולם על ידי האחד והיחיד, קיאנו ריבס. ניתן לראות איך השלט מחולק לשניים, כשהצד השמאלי שלו צבוע בכסף, כמו הזרוע הרובוטית של Johnny Silverhand. את השלט, אגב, ניתן להזמין בנפרד מהחבילה כבר עכשיו. השלט המעוצב של ה-Xbox One מתאים גם למחשב, ולכן רלוונטי גם לאלו מכם שלא משחקים ב-Xbox One.

אבל הכיף לא נגמר כאן. לצד הקונסולה והשלט, ה-Xbox One X מקבל גם מטען מעוצב לשלט, שמגיע לצד סוללה נטענת, ומתחבר לשלט באמצעות מגנט כשאתם משאירים אותו להטענה.

לא נחשפו רק אביזרים ל-Xbox One, לצד אלה נחשף כונן מעוצב של Seagate. הכונן מותאם ל-Xbox One אבל יתאים גם ל-PlayStation 4 ומחשב, וזמין בנפח של 2TB ו-5TB.

בנוסף לכונן, נחשפו גם אוזניות מעוצבות של SteelSeries. לכבוד המשחק, החברה תשיק אוזניות מהדגם המצויין Arctis 1 Wireless בעיצוב של Johnny Silverhand, ועיצוב בשם Netrunner שמבוסס על הרשת הפנימית במשחק.

אם אתם כבר מצויידים באוזניות מדגם ה-Arctis Pro, תוכלו לרכוש ערכה עם רצועה לקשת של האוזניות ופלטות לאוזניות כדי לעצב אותן לפי הפלגים השונים במשחק: Arasaka, Kang Tao, ו-Militech.

יש עוד זמן עד ש-Cyberpunk 2077 יוצא, ויש למה לצפות. עד אז, אנחנו צפויים לראות עוד שלל הכרזות שקשורות למשחק, כולל סרטוני משחקיות חדשים ואולי אפילו פרטים על ההכרזות.

Cyberpunk 2077 צפוי לצאת ל-PC, Xbox One ו-PlayStation 4 ב-17 לספטמבר, ועתיד לקבל גרסאות משופרות ל-Xbox Series X ו-PlayStation 5 בהמשך.