נכון, הפעם אנחנו לא הולכים לדבר על משחקים שעליהם אנחנו בדרך כלל מדברים, כמו למשל ההרחבות של Pokémon Sword and shield או על השינויים המבורכים ב-Pokémon Go. אבל עדיין, מי לא אוהב את היצורים המיוחדים האלו שפרצו לחיינו אי אז בתחילת שנות ה-90?

אני מודה שתמיד חשקתי בפרטים נוספים מהמשחק, כמו בובות פלאשי או אולי איזה פריט לבוש. עכשיו אולי אצליח להשיג זאת – חברת ההלבשה התחתונה Peach John תשיק ליין חדש לנשים שמבוסס על פוקימון.

חברת Peach John, שהיא חברת הלבשה תחתונה ופיג'מות מאד פופולרית ביפן, יצאה בהצהרה מרגשת למעריצי Pokemon, ובעיקר למעריצות. אחת מחברות הבת של החברה "Girls by Peach John" תשיק בעוד כשבועיים ליין חדש ומעניין של הלבשה תחתונה ופיג'מות בשם Pokémon Girls. הליין החדש יכלול הלבשה תחתונה בהשראת פיקאצ'ו (Pikachu), איווי (Eevee), ג'יגליפאף (Jigglypuff) ואפילו אחת ההתפתחויות החדשות יותר של איווי: סילוויון (Sylveon).

הקולקציה בנויה כמובן מהלבשה תחתונה בעיקרה, וטרם נחשפה לגמרי (או לפחות זה מה שהבנתי מהאתר היפני שלה) אך החברה כן העלתה כמה דוגמאות מרהיבות במיוחד מתוכה. ניתן לראות בין הפריטים המוצגים: שני סוגי פיג'מה, אחת עם ג'יגליפאף והשנייה עם הזנב של פיקאצ'ו ופוכדורים מסביב – מקסים וחמוד ביותר, וסטים של תחתונים וחזייה של פיקאצ'ו, איווי, וסילוויון. ניכר שהושקעה עבודה רבה בעיצובים השונים והמגוונים.

הפריטים הללו, וכן אלו שטרם נחשפו, נוצרו בשיתוף פעולה עם החברת Nintendo ו-Game Freak, וכמובן שגם חברת Pokemon עצמה. המוצרים יגיעו לחנויות ב-7 למאי.

החלק הכי מגניב הוא שאת המוצרים אפשר לשלוח לארץ! כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ בחלקו התחתון של האתר על האפשרות למשלוח בכל העולם ומשם תקבלו הסבר קצר ונחמד באנגלית שמסביר בדיוק כיצד ניתן לבצע זאת. אני כבר שמתי עין על כמה מהמוצרים הללו ואולי תהיה לי ביקורת בעתיד לגביהם, מי יודע?