תקציביות אך נשמעות נהדר, ה-SteelSeries Arctis 1 Wireless הן אוזניות ורסטיליות שתוכלו לחבר לכמעט כל מכשיר שתרצו. רק חבל שהן לא מתקפלות או באות עם נרתיק.

הדרישות שלנו, כגיימרים, מאוזניות הגיימינג שלנו מחמירות כל הזמן. היום אוזניות גיימינג צריכות לא רק להשמע טוב ולהיות עם מיקרופון טוב, אלא גם צריכות להראות טוב כדי שתוכלו להשוויץ בהן מול המצלמה, ולהיות אלחוטיות כדי שלא תמעדו על החוטים שלהן מול המצלמה.

הדרישות הללו מחמירות עוד יותר אם הפלטפורמה שבה אתם משתמשים היא לא מחשב אלא קונסולה, ובפרט אחת ניידת כמו ה-Switch. אוזניות ה-SteelSeries Arctis 1 Wireless מנסות לענות על הבעיה הזו בדיוק עם מגוון חיבורים כדי להתאים לכל הפלטפורמות האפשריות, הכל במחיר יחסית נוח לצרכן.

לשמוע ולא להתעייף

אוזניות ה-SteelSeries Arctis 1 Wireless הן מהאוזניות הנוחות שיצא לי להשתמש בהן. כמובן שיש אוזניות נוחות מהן, אבל יחסית לתקציב שלהן, הן משמעותית יותר טובות מאוזניות אחרות שיש לי בבית, כולל אוזניות יקרות מהן. הנוחות הזו נובעת בראש ובראשונה מהמשקל הקל שלהן, שגם משפר את הניידות.

האוזניות יושבות על הראש עם קשת אלומיניום מכוסה בפלסטיק, עם ריפוד חצי קשיח בחלק שנוגע בראש. הקשת נוחה ולא לוחצת, אבל בין הפלסטיק לריפוד יש גימור לא נעים. הפינה שנוצרת לא חדה או מכאיבה, אבל לא נעים להעביר עליה את האצבעות, ולמעשה, היא הדבר הראשון ששמתי לב אליו כשפתחתי את האוזניות.

האיכות של הבניה של ה-SteelSeries Arctis 1 Wireless משתקפת גם בשאר החלקים באוזניות – בעוד שהכל מחובר טוב ולא מרגיש שביר, הפלסטיק מרגיש תקציבי. בכל זאת, מדובר בדגם הכניסה בסדרת Arctis של SteelSeries, אז זה לא מפתיע.

אבל בעוד שהפלסטיקה של האוזניות היא החלק החלש במבנה שלהן, הכריות מרגישות מאוד איכותיות. הכריות עשויות מספוג עם זכרון צורתי מרופד, והוא הופך אותן למאוד נוחות. הן יושבות מסביב לאוזניים מבלי ללחוץ עליהן, מה שמאפשר לשימוש ממושך מבלי לעייף אתכם.

גם כשהאוזניות לא נמצאות על האוזניים שלכם הן נוחות. הקשת משאירה את האוזניות מרווחות כשהן נחות על הצוואר, כדי לא ללחוץ עליו, וגם כשהמיקרופון המתנתק מחובר, הוא לא נתקע בפרצוף. זה מאוד נוח כשאתם רוצים ללכת ברחוב עם האוזניות על הצוואר. למרבה הצער, זו הדרך הכי טובה שאפשר ללכת עם ה-SteelSeries Arctis 1 Wireless ברחוב. האוזניות לא באות עם נרתיק יעודי, ולכן קשה להתנייד איתן כשהן לא עליכם.

SteelSeries Arctis 1 Wireless

אבל כל עוד לא יורד גשם, אתם תהנו להסתובב בחוץ עם ה-SteelSeries Arctis 1 Wireless. האוזניות עגולות ואסתטיות, ופנים האוזניות מעוצב עם הדפס של קרח. העיצוב הוא בסיסי ביותר, ללא RGB ראוותני (או אוזני חתול).

קל להתחבר אליהן

אבל איפה שה-SteelSeries Arctis 1 Wireless פחות מצליחות מבחינת מבנה וניידות, הן מפצות עם תאימות למכשירים השונים שהן יכולות להתחבר אליהם.

החיבור העיקרי בו תשתמשו הוא דונגל קטן עם חיבור USB Type C. עם החיבור הזה, הן מסוגלות להתחבר ל-Switch, לטלפונים ניידים חדשים, ולמרבית הלפטופים. הדונגל קטן ונכנס בקלות לכיס, וגם כשהוא מחובר ל-Switch או לשאר המכשירים המתאימים, הוא לא בולט החוצה. עם זאת, המבנה הרחב שלו הפריע לי לחבר אותו ללפטופ שלי ביחד עם חיבורים אחרים, וכדי לחבר אותו לטלפון, נאלצתי להוריד מהטלפון את הכיסוי.

גם כשאתם בבית, אתם יכולים לחבר את ה-SteelSeries Arctis 1 Wireless לכל מה שתרצו, בקלות. לצד הדונגל, האוזניות מגיעות עם כבל USB Type A זכר ל-USB Type C נקבה. את הכבל הזה ניתן לחבר לכל מכשיר עם כניסת USB Type A, ובקצה הכבל לחבר את הדונגל, כדי להשתמש באוזניות. הכבל הזה שימש אותי כשרציתי לשחק ב-PlayStation 4 שלי, או ב-Switch כשהוא היה במצב עגון, ומתאים גם ל-Xbox One ולמחשב. מאחר ומדובר בכבל, נאלצתי למצוא דרך להניח אותו בצורה שלא תכנס מתחת לגלגלי הכסא שלי, מה שהביא לסרבול מסויים, ויכול להיות שמתאם קצר יותר היה מתאים יותר במצב הזה.

via Gfycat

אם גם הכבל הזה לא הספיק כדי להתאים את ה-SteelSeries Arctis 1 Wireless למכשיר שלכם, האוזניות באות גם עם כבל Aux (או 3.5 מ"מ), שמאפשר לכם לחבר אותו בצורה חוטית למכשירים פחות חדשים, כמו למשל 3DS. עם שלושת החיבורים הללו, ה-Arctis 1 מציגות ורסטיליות שאין כמוה, ובקלות יכולות להפוך לזוג האוזניות היחיד שתצטרכו בבית.

לא מפספסים אף צליל

יחסית לתקציב שלהן, ה-SteelSeries Arctis 1 Wireless נותנות חוויית האזנה מעולה. בין אם אלה קולות האוויר החרוך כשאני מניף את חרב האור ב-Star Wars Jedi: Fallen Order, קריאות הפוקימונים הנשמעות בשטחים הפתוחים הגדולים של איזור הפרא ב-Pokemon Sword and Shield, או הדיאלוגים העמוקים ביפנית ב-Fire Emblem: Three Houses, האוזניות מאפשרות להנות מכל קשת הצלילים שיש למשחקים להציע. הן אמנם לא תומכות בשמע היקפי, אבל בקלות מספקות חוויה אימרסיבית בכל המשחקים שאתם אוהבים, בלי השהיה או ניתוקים.

בידוד הקול של האוזניות הוא פסיבי בלבד, והרבה מאוד קול נכנס ויוצא מהאוזניות. זה אומר שבווליום גבוה מספיק, אנשים לידי יכלו לשמוע מבעד לאוזניות שלי, ומנגד, הבידוד לא עמעם מספיק את הרעשים מסביב.

המיקרופון של ה-SteelSeries Arctis 1 Wireless ניתן לניתוק והרכבה בקלות. השימוש בו היה מאוד נוח כדי להקליט שמע לסרטוני יוטויב, מבלי איבוד מידע בדרך. ההקלטה היתה ברורה ולא שקטה מיד, מבלי להכניס יותר מדי רעשים פנימה.

ה-SteelSeries Arctis 1 Wireless הן אמנם בסך הכל דגם הכניסה של הסדרה, אבל מציעות הרבה מאוד למשתמשים. הן נוחות וקלות, בין אם הן על האוזניים שלכם או מסביב לצוואר, והצלחתי להעביר איתן שעות מבלי להרגיש בהן.

החוזקה הגדולה ביותר שלהן היא כמובן היכולת שלהן להתאים לכמעט כל מכשיר שתרצו לחבר אותן אליו. בין אם זה Switch במצב נייד או מעוגן, PlayStation 4, טלפון סלולרי, לפטופ או אפילו 3DS, ה-SteelSeries Arctis 1 Wireless מביאות סטנדרט חדש לורסטיליות של אוזניות אלחוטיות.

בעוד שהן לא בדיוק זולות, עם מחיר מומלץ לצרכן בארץ של כ-500 שקל, הן עדיין עולות כחצי מהמתחרות שלהן, ה-Asus ROG Strix Go 2.4. על אף שה-SteelSeries Arctis 1 Wireless עוד לא נמכרות או נשלחות לארץ נכון לזמן כתיבת הביקורת, המקבילה החוטית שלהן, שעולה כחצי מהמחיר שלהן, זמינות כבר עכשיו.

אוזניות SteelSeries Arctis 1 Wireless סופקו על ידי SteelSeries.