מה קורה You Bloody Wankers? יש טריילר חדש ל-Watch Dogs: Legion והוא ימוטט לכם את ה-Arse. טוב טוב סליחה, הושפעתי. בכל אופן, שננו את המבטא הבריטי שלכם כי Watch Dogs מגיע ללונדון במשחק שלישי בסדרה שבאופן מפתיע טרם בוטלה (בחייאת, הציצו בנתוני המכירות). אתם מוזמנים להתרשם מהכותר מחדש עם טריילר משחקיות פרוע וטרי אשר הוצג במסגרת Ubisoft foward:

כפי שניתן ללמוד מהטריילר רווי הכאוס, המשחק יתרחש בלונדון שסועת המהומות שלאחר הברקסיט. עליכם לגייס חברי מחתרת עבור קבוצת ההאקרים DedSec וכל האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותכם – לרבות, כנראה, שימוש במזל"ט – כשרים. נראה כי משחקי הסדרה הולכים ונהיים מטורפים מכותר לכותר, כש-Legion לוקח השראה מ-Pay Day, GTA ו-Rayman (סתם סתם… מה הקשר GTA?).

אין זו הפעם הראשונה שסטודיו Ubisoft הופכים את לונדון לזירת המשחקים שלכם. הפעם הקודמת הייתה עם Assassin's Creed: Syndicate בלונדון הויקטוריאנית, ונראה כי תוכלו לשחק ב-Legion (בין יתר הדמויות, רק אם תחפצו בכך) את הנין-של-הנין-של-הנין של ג'ייקוב ואיבי פריי, גיבורי Syndicate. שמועות ש-Watch Dogs ו-Assassin's Creed מתרחשות באותו עולם הן לא חדשות, ונראה כי מדובר בגושפנקה נוספת לתיאוריה.

כזכור מההכרזה, אתם מוזמנים לשחק מגוון רחב של גיבורים צבעוניים יותר או פחות מכל רחבי העיר, כולם יכולים להיות מגויסים למאבק שלכם, ולכל אחד סט יכולות משלו ואישיות אחרת. נוסף על כך, כפי שמתבקש במשחק מסוג כזה, ניתן יהיה לשחק עם גיימרים אחרים; Legion יאפשר להשתתף במשימות עד 4 שחקנים, אבל אם אתם טיפוסים גלמודים – אפשר לעבור את המשחק נטולי חברים. פיצ'ר זהה היה גם ב-Assassin's Creed Unity אך בואו נקווה, לטובת Watch Dogs, שהפעם לא יהיו באגים ביום ההשקה (או בכלל).

בנוסף לטריילר, שוחררו גם סרטון שמציג משחקיות עמוקה יותר כמו גם סרטון סינמטי ומרהיב, Bloody Hell! המשחק Watch Dogs: Legion מפותח ב-Ubisoft Toronto, צפוי לצאת ב-29 לאוקטובר 2020 ויהיה זמין על PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X, Google Statia ולמחשב האישי. בינתיים, מחלקים ב-Ubisoft את Watch Dogs 2 בחינם, וכל שעליכם לעשות הוא להיכנס ללינק הזה, להירשם ולבקש יפה.