כחלק מאירועי ענקית כרטיסי המסך Nvidia ביום הקודם לתערוכת Gamescom 2019, ניתנה לנו ההזדמנות לשחק באחת מגרסאות האלפא של המשחק Watch Dogs Legion. את המשחק ראינו לראשונה בתערוכת E3 2019, והרעיון מאחוריו שבה אותנו בשנייה הראשונה.

אבל לפני שנכנס למשחקיות, בואו נצלול אל הגרפיקה, כי זו הסיבה שלשמה Nvidia הביאו אותנו לשחק במשחק Watch Dogs Legion – או ליתר דיוק, שימוש מנוע המשחק בטכנולוגיית ה-RTX של דור כרטיסי המסך האחרון של Nvidia בארכיטקטורת ה-Turing.

לצידינו ישב כל העת אחד ממפתחי המשחק, שביקש מאיתנו להסתכל על משטחים שונים בלונדון העתידנית הנשלטת על ידי Albion בזמן שהוא מכבה ומדליק את טכנולוגיית ה-RTX בלחיצת כפתור. כיאה ללונדון, הכבישים היו רטובים מגשם ובזכות טכנולוגיית ה-RTX השתקפות העצמים והתאורות השונות במשטחים הרטובים הייתה מפילת לסתות.

זמן רב הושקע מצידינו בחיפוש אחר משטחים נוספים כדי לבחון את ההשתקפות ולוודא שזהו לא מצב מתוסרט מראש. חלונות ראווה, משטחי הפח של המכונות העתידיות והחלונות הגבוהים בבניינים כולם שיקפו את בבואתו של הרחפן שהשתלטנו עליו לפני מספר שניות ולקחנו לסיבוב.

במידה ותהיתם, היה מדובר ברחפן שליחויות נושא חבילה, ולצערנו התזמון שלנו בהפלתה על עוברי-אורח לקה בחסר, ולא הצלחנו להפר את השלווה והסדר ברחוב נשמר, אבל לא לזמן רב.

הדמות ששיחקנו הייתה Infiltrator, והדבר הקנה לנו מספר יכולת שאיפשרו לנו להתנהל בחשאיות ברחבי העיר כגון היכולת להפוך את עצמנו לבלתי נראים לזמן מוגבל או להשתמש בתת-מקלע עם משתיק קול.

ביגלי, הדמות המסתורית ששולטת ברשת של DedSec הטילה עלינו משימה ללכת ולהרוג 3 חברי Albion בכירים ששהו בשוק ב-Camden Town. ותיקי משחקי היריות במבט שלישי של חברת Ubisoft יזהו מהר מאוד את מכניקת המחסות שמלווה את משחקי החברה כבר זמן רב.

"צוות הפיתוח של המשחק בילה שעות רבות בסיור ברחבי לונדון האמיתית על שכונותיה"
"צוות הפיתוח של המשחק בילה שעות רבות בסיור ברחבי לונדון האמיתית על שכונותיה"

התגנבות במשחק Watch Dogs Legion אינה דבר קל – מלבד אויבים בשר ודם שתרים אחריכם, ברחבי עולם המשחק פזורות מצלמות, רחפני אבטחה ועוד כל מיני אמצעים טכנולוגיים שונים שיכולים להוביל לחשיפתכם. מנגד – יש כל מיני פריטים שתוכלו לנצל לטובתכם על מנת לנטרל אויבים

יהיה עליכם לפרוץ לאובייקטים השונים בעולם המשחק באמצעות לחיצה על שני כפתורים בהתאם לפעולות שתרצו להפעיל על האובייקט. לאחר שעשיתם זאת – תוכלו לנצלם לטובתכם. זה כולל שליטה מרחוק ברכבים האוטונומיים במשחק, אפילו מתוך רחפן שגם אליו פרצתם.

השליטה במשחק Watch Dogs Legion מרגישה טובה סה"כ, אם כי עדיין זקוקה לליטושים נוספים, עד ליציאת המשחק. ההוצאות להורג הקיימות במשחק מכילות אנימציות מגוונות למדי, וקרבות היריות וה-AI שנלחם נגדכם מרגיש מוצלח למדי והאויבים שניצבים מולכם ינסו לשתף פעולה ביניהם על מנת לעצור אתכם.

להזכירכם, תוכלו לגייס לשורותיכם כל אזרח שתמצאו ברחבי עולם המשחק. לעתים, אם מדובר בדמות עם נתונים מרשימים(כגון HP Bar גדול יותר), תצטרכו להשלים מספר משימות לפני שתוכלו לגייסה. המעבר בין הדמויות השונות במחתרת שלכם נעשה דרך המפה הראשית של המשחק, והוא מזכיר במידה מסוימת את המעבר בין הדמויות במשחק המוצלח GTA5.

כמו כל עולם פתוח, תוכלו להחליט לזרוע הרס להנאתכם: לדרוס הולכי רגל תמימים, ולירות בכל מה שמתקרב אליכם ולגנוב מכוניות. הדבר יוביל לכך שיחידות השיטור של Albion יצאו למרדף אחריכם, וככל שתהיו יותר מבוקשים, האלימות והעוצמה שיופעלו נגדכם יגברו.

"כמו כל עולם פתוח, תוכלו להחליט לזרוע הרס[...] הדבר יוביל לכך שיחידות השיטור של Albion יצאו למרדף אחריכם, וככל שתהיו יותר מבוקשים, האלימות והעוצמה שיופעלו נגדכם יגברו."
"כמו כל עולם פתוח, תוכלו להחליט לזרוע הרס[…] הדבר יוביל לכך שיחידות השיטור של Albion יצאו למרדף אחריכם, וככל שתהיו יותר מבוקשים, האלימות והעוצמה שיופעלו נגדכם יגברו."

אם בתחילת מופעל נגדכם רק רחפן מעקב המלווה את הסוכנים שרודפים אחריכם, בהמשך זה יהיה רחפן שיורה עליכם כדורים פשוטים. ברמות המתקדמות יהיה מדובר ברחפן נושא משגר טילים. הדמות שלכם אינה בלתי פגיעה – כחלק מעקרונות המשחק מונהג Perma-Death: מוות קבוע עבור דמות שייתכן והשקעתם בה מאמץ רב.

במידה והדמות שלכם תיפצע אנושות במשימה, תוכלו לבחור האם להיכנע, ואז היא תוכנס לכלא ולאחר זמן תשוחרר משם. אתם יכולים לקצר זמן זה באמצעות ביצוע פעולות שונות שיקצרו את זמן השהות שלה במעצר. מנגד, תוכלו לנסות לקיים Last Stand, ולחלץ את עצמכם ממצב הביש אליו נקלעתם. במידה ונכשלתם – הדמות שלכם תמות בעולם המשחק ותאבד לנצח.

" להזכירכם, תוכלו לגייס לשורותיכם כל אזרח שתמצאו ברחבי עולם המשחק"
" להזכירכם, תוכלו לגייס לשורותיכם כל אזרח שתמצאו ברחבי עולם המשחק"

עולם המשחק מבוסס על לונדון בעתיד הלא רחוק, לאחר שמשבר הברקסיט הוביל אותה למצב של חוסר מנוחה אזרחי. העיר במשחק מעוצבת בהתאם לעיר לונדון האמיתית, וצוות הפיתוח בילה שעות רבות בסיור ברחבי לונדון האמיתית על שכונותיה. מנגד, אין מדובר בהעתק מושלם של העיר, אך לאלו מכם שביקרו בה, היא תרגיש מוכרת.

המשחק צפוי לצאת ב-6 למרץ, 2020. הוא ייצא ל-Playstation 4, למחשב האישי, ל-Xbox וגם לפלטפורמת ה-Stadia של גוגל!

תוכלו לרכוש את המשחק בהזמנה מוקדמת דרך הקישור הבא באמאזון.