במהלך ההצגה של חברת Ubisoft בכנס E3 קיבלנו הכרזה על משחק נוסף בסדרת Watch dogs, הנקרא Watch Dogs Legion ומתרחש בעתיד הדיסטופי של לונדון לאחר הברקסיט.

המשחק מביא איתו רעיון מעניין ביותר, שמאוד הזכיר לי את האווירה הקונספטואלית של האנימה Psycho-Pass, בה יש דיכוי של מעשי אלימות על ידי שיטור חצי-מלאכותי.

Watch Dogs Legion מתרחש אי שם בעתיד הלא כל-כך רחוק בעיר האפורה תמיד, לונדון, אשר ככל הנראה לאחר הברקסיט. האזרחים מדוכאים ונכלאים בכלובים כמו חיות על ידי כוחות צבא פרטי שרואה הכל בעזרת רחפנים קטלניים שבמידת הצורך מתחילים לירות, בלי לשאול שאלות. כמובן, במקום שיש דיכוי, יש גם מחתרת, ובה המשחק מתעסק.

סרטון המשחקיות הראה משימה במהלכה מנסים לגייס אזרח שיש לו יתרון כלשהו בטיפול ברחפנים. לחברי המחתרת יש מכשיר שמאפשר לסרוק אזרחים ומראה מה היתרונות והחסרונות של כל אחד. לאחר מציאת המועמד, הוא בדיוק נתקל בעימות מול חייל ואתם מחליטים להתערב ולעזור לו, מה שגורר מרדף משטרתי אחר הדמות שאתם משחקים, ובסופו מות הדמות.

כאן נכנס האלמנט הראשי של המשחק – אתם ממשיכים במשימת גיוס המועמד דרך דמויות נוספות, כל אחת עם סט יכולות אחר לגמרי. במשחק Watch Dogs Legion אתם יכולים להיות כל אזרח לונדוני מדוכא. כל אחד ואחד.

כל אזרח שתרצו להעביר לשורות המחתרת יפתח בפניכם משימות וקו עלילה ייחודי משלו, ולאחר שתגייסו אותו תוכלו להשתמש ביכולותיו לטובת המחתרת. כל קשישה היא אופרטיבית פוטנציאלית, שחקני רחוב, היפסטרים, כולם עשויים להיות חלק מלגיון אחד גדול שתקימו.

כמובן, זה לא מסתיים בגיוס. כל דמות ניתנת לשיפור ושדרוג, פתיחת יכולות חדשות ומיוחדות, ותוכלו להתאים אותם לסגנון המשחק האהוב עליכם, יהיה זה התגנבות ופריצה, כיסוח פיזי אלים ביותר או קרב יריות ללא מעצורים (ואם כן, לפחות לא מעצור ברוך). כל החלטה שתקחו במהלך המשחק תשפיע על המשכו – התקלות לא אלימה תוכל להגמר בנסיון הכנעה מצד כוחות הצבא, בעוד ירי קטלני עלול להביא עליכם עליהום שלם שיוביל לפציעה ואף למוות.

ב- Watch Dogs Legion, תוכלו לשתף פעולה עם עד שלושה חברים נוספים דרך הרשת, לחקור את עולם המשחק יחד ואף לקחת חלק במשימות מאתגרות שיעמידו את המחתרות שלכם במבחן.

Watch Dogs Legion עתיד לצאת ב-6 למרץ 2020, ויהיה זמין ל-PC, PlayStation 4 ול- Xbox One. בנוסף, תוכלו לשחק בו דרך שירות +Uplay, שהוכרז גם הוא באותה הזדמנות. אם אתם מתכוונים להיות חלק מדור העתיד של הקונסולות ולרכוש בעתיד Google Stadia, ודאי תשמחו לשמוע שהמשחק יושק גם לקונסולה זו.