אחד המשחקים היותר מצופים השנה הוא Marvel's Avengers. השבוע הודיעו ב-Square Enix כי ב-29 לחודש יערך אירוע War Table נוסף שיחשוף פרטים לגבי תוכנית הבטא הקרובה.

למי שפיספס, באירוע הקודם קיבלנו טריילרים חדשים שהציגו לנו Hero Mission של ת'ור. במשימה יכולנו להתרשם מהיכולות שלו וסגנונות המשחק השונים שעומדים לרשותנו עם כל דמות. טריילר נוסף הציג לנו את משימות ה-War Zones, משימות Co-op לעד 4 שחקנים בהן נוכל לשתף פעולה כגיבורים ולהיעזר ביכולות אחד של השני על מנת להתקדם. ניתן היה לראות גם את מערכת הקסטומיזציה שבה נוכל לבחור מגוון חליפות ומראות אייקונים מהיקומים של Marvel, הן הקולנועיים והן מהקומיקס.

באירוע ה-War Table הקרוב יחשף התוכן שיגיע לתוכנית הבטא, בנוסף למידע אודות התכנון והעיצוב של Marvel's Avengers. הבטא תחל ב-7 לאוגוסט באופן בלעדי עבור שחקני PlayStation 4 שביצעו הזמנה מוקדמת למשחק, ותהיה פתוחה עד ה9 לחודש. לאחר מכן, ב-14 לאוגוסט, תיפתח הבטא שוב עבור כלל משתמשי ה-PlayStation 4 עד ה-16 לחודש. שחקני PC ו-Xbox One שהזמינו מראש את המשחק יוכלו להיכנס לבטא גם הם בין ה-14 ל-16 לאוגוסט, ולבסוף ב-21 לאוגוסט, תוכנית הבטא תהיה פתוחה לכלל הקונסולות עד ה-23 לחודש.

יהיה מסקרן לראות האם המשחק יעמוד בציפיות הרבות, למרות האכזבה שביטאו מספר רב של שחקנים מהתלבושות והפרצופים של חלק מהגיבורים, גם אם חלק מזה נובע בעיקר מהעובדה שהתרגלנו למראה מסויים של הגיבורים האהובים עלינו ב-12 השנים האחרונות בהן הם כיכבו בכל מקום אפשרי.

Marvels Avengers Iron Man

אבל הדבר לו אני אישית מחכה יותר מכל, הוא להכרזה על גיבורים נוספים כמו ספיידרמן, דדפול או דוקטור סטריינג', שכן המפתחים הודיעו כבר בראשית הדרך שצוות הגיבורים שלנו יגדל עם הזמן כחלק מעדכונים חינמיים שיופצו. עד כה, בנוסף לצוות הגיבורים המוכר, הצטרפה גם מיס מארוול, הלא היא קמאלה חאן.

ואם התלבטתם לאיזו מערכת לקנות את המשחק, נזכיר לכם שהוכרז כי שחקנים שיקנו את Marvel's Avengers לקונסולות הדור הנוכחי, יקבלו אותו בחינם גם לקונסולת הדור הבא שלהם.

פוטנציאלית, מדובר באחד המשחקים המעניינים שיצא השנה בדומה ל-Marvel's Spider-Man שיצא בשנה שעברה וזכה להצלחה אדירה. עושה רושם שמפתחי המשחק מבינים זאת, מאחר והמשחק היה כבר אמור לצאת לפני כחודשיים, אך נדחה לספטמבר כשהם הבינו שהם לא עומדים בזמנים. נראה שהם לחלוטין מנסים לספק מוצר מוגמר ומלוטש ונותר רק לקוות שזה באמת מה שנקבל.

בינתיים כבר קיבלנו את המשחק Marvel's Iron Man VR שאהבנו מאוד, ובנוסף ל-Marvel's Avengers, בהמשך הדרך צפוי לצאת גם משחק רשת לטלפון בשם Marvel Future Revolution.

Marvel's Avengers עתיד לצאת ל-Playstation 4, Playstation 5, Xbox One, Xbox Series X ול-PC ב-4 לספטמבר, ואני אוהב את זה 3000.