גם אם אתם לא בדיוק אוהבים את יקום הקומיקס (אבל אתם כנראה כן), קשה שלא להעריך את היקום הקולנועי הסבוך של Marvel. במסגרת פאנל בתערוכת PAX East שבבוסטון, הוכרז משחק עולם פתוח חדש ליקום הקומיקס, שצפוי להגיע לטלפון הסלולרי. המשחק בפיתוח Netmarble הקוריאנית.

היום, במסגרת פאנל בתערוכת PAX East בבוסטון, הוכרז משחק חדש בשם Marvel Future Revolution. המשחק יכיל את כל הגיבורים האהובים עלינו מיקום הקומיקס, ויתן לנו להתפרע איתם בעולם פתוח תלת מימדי. באופן מפתיע, המשחק לא מפותח לקונסולות או למחשב, אלא דווקא למובייל.

במשחק נוכל לשחק גיבורים משלל הקומיקסים של Marvel, ובפאנל זכינו לראות ש-4 מתוך הגיבורים הללו יהיו קפטן אמריקה, ספיידרמן, קפטן מארוול, ודוקטור סטריינג'. מטריילר החשיפה, נראה שנוכל לשחק אותם עם שלל סקינים שונים, שמבוססים על גרסאות אלטרנטיביות שלהם מעולמות הקומיקס השונים. מולם, אנחנו צפויים להלחם מול שלל נבלים, שכוללים את הגולגולת האדומה, הברון מורדו, מודוק (M.O.D.O.K), הגובלין הירוק, הגובלין האדום, ו-Yellowjacket.

בעוד שאתם אולי עשויים להיות מעט סקפטיים לגבי משחק תפקידים בעולם פתוח לטלפון, הפאנל המשיך להפתיע והציג שבמשחק החדש נוכל לצאת גם מחוץ לגבולות של מנהטן והציגו שלל מקומות כמו זאנדרת' (Xandearth) וסאקאר (Sakaar). המפות נראות רחבות ועמוסות ביריבים, ולא היו מביישות את המפות במשחקים כמו Star Wars: The Old Republic.

כחלק מהפאנל, הוצגה גם משחקיות. נראה שהמשחקיות מבוססת על התקפת יריבים כמו במשחקי תפקידים מרובי מששתפים, עם יכולות מופעלות סינמטיות. בסוף סרטון המשחקיות הקצר, הוצג גם חלק מקרב בוס מול Yellowjacket, מולו נלחמו ספיידרמן ודוקטור סטריינג' ביחד. נראה כי משחק התפקידים החדש יהיה מבוסס על שיתוף פעולה בדומה למשחקי תפקידים אינטרנטיים אחרים.

עוד לא ידוע בשלב הזה מתי Marvel Future Revolution יגיע לטלפון, ואם הוא יעלה כסף. לדעתי, צפוי שהוא יהיה חינמי עם מיקרו תשלומים בתוכו, אבל נמשיך לעדכן אתכם בהמשך.