חלקנו הגדול מכיר את Shin Megami Tensei רק בתור סדרת האם של משחקי Persona הנהדרים. היום, כחלק מ-Nintendo Direct Mini, נחשף רימאסטר למשחק שנחשב לטוב בסדרה, Shin Megami Tensei 3 Nocturne HD Remaster. ולא, אין שם את דאנטה מ-Devil May Cry.

רוב מעריצי המשחקים של Atlus כיום מכירים בעיקר את סדרת Persona, הודות להצלחה המסחררת שלה עם כל כותר חדש, והעובדה שהיא פשוט ממש ממש כיפית. סדרת האם שלה, Shin Megami Tensei, טיפה פחות מוכרת היום, אבל מסתמכת על עקרונות דומים מאוד – חקר מבוכים, קרבות בתורות, ועלילה שתשאיר אתכם עם הלסת ברצפה.

במשחק אנחנו משחקים נער בתיכון שחווה התעוררות (Conception) והופך לחצי שד. בניגוד למשחקי Persona, המשחק מתרחש בטוקיו פוסט אפוקליפטית. במשחק אנחנו חוקרים מבוכים רנדומליים, מגייסים שדים לצד שלנו, ונלחמים בשדים מרושעים בקרבות בתורות.

המשחק המקורי יצא ב-2004 ל-PlayStation 2 וזכה להצלחה רבה, יחד עם גרסה משודרגת ב-2005 שכללה, בין היתר, מופע אורח של דאנטה מסדרת Devil May Cry המצויינת. כשהמשחק קיבל גרסה חדשה ואקסקלוסיבית ליפן ב-2008, דאנטה כבר לא הופיע במשחק, אבל במקומו הופיע ראידו קוזונוהא (Raidou Kuzunoha), גיבור מסדרת הצד Devil Summoner. ראידו קוזונוהא מופיע גם בטריילר ל-Remaster, ולכן ככל הנראה שלא נקבל מופע אורח של דאנטה.

shin megami tensei 3 remaster

ה-Remaster למשחק יהיה יותר מאשר רק שדרוג גרפי. ב-Shin Megami Tensei 3 Nocturne HD Remaster, אנחנו צפויים לקבל דיבוב בחלק מהסצינות לפחות, פיצ'ר שהיה חסר בגרסה המקורית של המשחק. בנוסף, המשחק יציע רמת קושי חדשה ורחמנית (Merciful), שתהיה יותר קלה מרמת הקושי הקלה המקורית. המשחק המקורי ידוע בשל רמת הקושי הגבוהה שלו, ולכן זו תוספת מצויינת למי שרוצה לחוות את הסיפור.

כמו אצל משחקי Persona, גם ב-Shin Megami Tensei אתם לא באמת חייבים לשחק במשחקים הקודמים בסדרה. הכותר עומד בפני עצמו, ויהווה מקפצה טובה לשחקנים שמחפשים להכנס לסדרת משחקי התפקידים.

Shin Megami Tensei 3 Nocturne HD Remaster עתיד לצאת ל-Switch ול-PlayStation 4 באביב 2021 במערב, וכבר השנה ב-28 לאוקטובר ביפן. בנוסף, לצד ההכרזה על הרימאסטר, קיבלנו עדכון ש-Shin Megami Tensei 5 יצא בהמשך 2021 ל-Switch ובאופן סימולטני בכל העולם, מהלך חריג ומשמח מצד המפתחת Atlus.