משחק הכדורגל- מכוניות המפורסם Rocket League נכנס לחיינו לפני כ-5 שנים, במהלכן הוא צבר מועדון מעריצים רחב, והפך לאחד ממשחקי הספורט האלקטרוני המוכרים ביותר בעולם כיום, כולל אצלנו בישראל. במהלך השנים Rocket League הגיע לכל פלטפורמה אפשרית היום בעולם הגיימינג ונתן אפשרות ל-Cross Platforming, כלומר אפשרות לשחק במשחק בכמה פלטפורמות בו זמנית. אתמול, המפתחת Psyonix הכריזה כי החל מהקיץ המשחק יחולק בחינם.

הסיבה העיקרית לכך ש-Rocket League מחולק מחינם היא לא מתוך טוב הלב של המפתחת, אלא כי המשחק יורד מהחנות של Steam ועובר באופן רשמי לחנות האינטרנט של Epic Games. אך אל דאגה, אם קניתם את המשחק בחנות של Steam, כל החפצים הקוסמטיים, הרמות והסטטיסטיקות שצברתם במהלך השנים, ישמרו ויעברו לגרסה של המשחק ב- Epic. בנוסף, מי שקנה את המשחק בחנות של Steam יקבל תמיכה מלאה בעדכונים חדשים שיצאו, כמו גם ב-Cross platforming בין Steam ו- Epic. למרות זאת, הגרסה של Rocket League בחנות של Steam לא תהיה זמינה לשחקנים חדשים בהמשך הקיץ.

אז מהם ההבדלים בין הגרסאות? לא הרבה לפי המפתחים. המשחקיות תישאר אותו הדבר אך ישנם ליטושים שונים של התפריטים הראשיים, כדי שיהיה לשחקנים יותר קל למצוא יריבים לשחק נגדם כמו גם שיפורים של היבטים כמו טורנירים ואתגרים חדשים. אם תהיתם, גם הגרסה של המשחק ב-Epic Store תתמוך ב-Cross Platforming ותוכלו לשחק נגד שחקנים בפלטפורמות שונות.

בנוסף, אם שיחקתם ב-Rocket League אונליין לפני ההשקה בחנות של Epic, תקבלו מוצרים קוסמטיים, כדי לקשט את המכונית שלכם בצבעים חדשים ומגניבים וכן תוכלו לשדרג את המכונית שלכם במאיץ חדש וצבעוני, גלגלים, ועוד כ-200 מוצרים קוסמטיים נוספים; זה אמנם לא ישדרג את היכולות שלכם, אבל תוכלו להתנגש בכדורים בסטייל שהכי הולם אתכם. הגרסה של Epic כוללת את כל ההרחבות שיצאו למשחק במהלך השנים כמו מצב כדורסל והרבה מפות חדשות שלא קיימות במשחק המקורי. בהחלט מתנה שווה.

תאריך המעבר המדויק עוד לא ידוע, אך בינתיים תוכלו לשחק ב-Rocket League על PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch והמחשב האישי.