לאחר תהיות רבות על המיקום והזמן בהם נזכה לשחק בכותר הבא של Assassin's Creed, קיבלנו אישור רשמי לשמועות שצפו ויקינגים באופק. הכותר החדש, Assassin's Creed Valhalla, מתרחש באנגליה של המאה התשיעית, שממש לא מתלהבת לקבל את האורחים הלא קרואים שהגיעו בספינות מעוצבות היטב.

במשחק Assassin's Creed Valhalla תשחקו את אייבר (Eivor), לוחם (או לוחמת, תוכלו לבחור בין זכר ונקבה) גאה שחונך על ברכי הסיפורים העתיקים על קרבות ותהילה. דרך עיניו של אייבר תגלו עולם פתוח דינמי ויפהפה (על סמך המשחקים האחרונים בסדרה ולכידות המסך שפורסמו, ומופיעים בכתבה זו) ותתמסרו לדרך החיים הוויקינגית שלא פוסחת על דיג, ציד משחקי שתייה, ומסעות בסירות הארוכות המגניבות שלהם.

ב- Assassin's Creed Valhalla תבצעו פשיטות מצד אחד ותפתחו התיישבויות באדמות שכבשתם. את אלו האחרונים תוכלו ואף תאלצו, אם תרצו לשרוד בשטח הסקסוני העויין, לבנות ולפתח במהלך המשחק. ההתיישבויות ניתנות לפיתוח במגוון רבדים, למשל בניית מבנים ושדרוגם (נפחיה, בסיס צבאי ואף מכון קעקועים, לדוגמה) וחיזוק המחנה על ידי גיוס חברים נוספים לשבט. בנוסף, תוכלו להכין ולעצב פושט ויקינגי ייחודי לשבט שלכם ולשתף אותו עם חבריכם דרך הרשת כדי שישתמשו בו לפשיטותיהם.

Assassins Creed Valhalla

כמובן, אין דבר כזה וויקינגים בלי קרבות אכזריים ומלאי דם. לפיכך, תוכלו לצפות לאקשן בכמות גבוהה במשחק הזה, ותחוו מערכת קרב משופרת שתכלול שליטה בשני גרזינים, חרבות או מגינים במקביל, כמו גם את האפשרות להלום באויבים, לחתוך את איבריהם ואף לערוף את ראשם. כמובן, לרשותכם יעמוד גם הלהב הנחבא המסורתי איתו תוכלו להתנקש באויבכם בדיוק קטלני.

אולם, לא הכל עקוב מדם. מילים חלקלקות וכישורים דיפלומטיים עשויים להניב תוצאות טובות יותר משימוש בכוח הזרוע. לפיכך, במערכת המשודרגת של המשחק כמעט כל החלטה שלכם במשחק תשפיע על מהלכו, החל מאחווה פוליטית ועד לאסטרטגיית הקרב בה תנקטו; כל סיפור יהיה שונה.

Assassin's Creed Valhalla עתיד לצאת בתקפות החגים של 2020 (בין אוקטובר לדצמבר בארה"ב), ויהיה זמין הן לקונסולות הדור הבא (PlayStation 5 ו- Xbox Series X) והן לפלטפורמות הבאות: PlayStation 4, Xbox One, Google Stadia ולמחשב האישי.