השמועות על משחק חדש של סדרת האימה Dead Space קורמות עור וגידים. לערימת השמועות מצטרפת עכשיו פעילות בערוץ היוטיוב של המשחק, שמרמזת עוד יותר על כך שאנחנו עשויים לראות משחק חדש בסדרת Dead Space (או חידוש למשחק קיים).

השמועות על משחק חדש בסדרת Dead Space עלו לראשונה בשבוע שעבר ואף אוששו על ידי מספר אתרים. על כך נוספה ידיעה כי מנהל המשחק Assassin's Creed Valhalla, אריק באפטיזט (Eric Baptizat), עוזב את יוביסופט לטובת EA Motive שלפי השמועות אחראית על המשחק החדש. היום נודע כי ערוץ היוטיוב הרשמי של המשחק החליף את תמונת הפרופיל, לראשונה מאז 2013.

הידיעה על כך התפרסמה לראשונה כשמשתמש בטוויטר גילה כי תמונת הפרופיל התחלפה מתמונה של Dead Space 3 לתמונה שבה רואים את הקסדה של הגיבור אייזק קלארק. נכון, זוהי אינה הוכחה חד משמעית, ועד לרגע זה עדיין לא פורסם סרטון חדש בעמוד היוטיוב הרשמי של החברה, אך נראה כי אנחנו בהחלט נקבל עוד מידע חדש בקרוב. למרות השמועות על משחק חדש, ישנן גם שמועות כי מדובר במעין ריבוט או רימייק לסדרה ולא משחק רביעי לסדרה.

אם אכן EA עובדים על משחק חדש בסדרה, ככל הנראה נקבל טריילר רשמי באירוע הבא של החברה EA Live Play Spotlight שעתיד להיות משודר ב-22 ביולי. בהתחשב בשמועות האחרונות, אנחנו בהחלט מצפים לשמוע מידע חדש ואולי אפילו טריילר.

סדרת המשחקים Dead Space מספרת את סיפורו של אייזק קלארק , מהנדס חלל שהפך למחסל נקרומורפים (מעין חייזרים שמנסים להשתלט על כדור הארץ). המשחק השלישי בסדרה Dead Space 3 יצא בשנת 2013, ומאז לא קיבלנו עוד מידע. מכיוון שהמשחקים יצאו לקונסולות הדור הקודם (PlayStation 3, ו-Xbox 360), יהיה מעניין לראות כיצד המשחק יראה עם קונסולות הדור החדש.

עד שנקבל עוד מידע חדש, אנחנו ממליצים לשחק את המשחקים הקודמים בסדרה. אלו זמינים כעת למחשב האישי או שאתם יכולים להוציא את ה-Playstation 3 וה-Xbox 360 מהבויעדם ולשחק (או במקרה של Xbox, לשחק דרך תמיכה לאחור על קונסולה יותר חדשה). בכל מקרה, בהחלט שווה לחוות את הסיפור (והאימה) של Dead Space שוב.