עכבר ה-Pulsefire Haste של החברה HyperX הוא בעל משקל קל במיוחד, עיצוב אוורירי ונעים למראה, טאץ' של RGB, ונוח להפליא.


ה-HyperX Pulsefire Haste הוא עכבר ultra-lightweight ששוקל 59 גרם, והוא למעשה העכבר הכי קל שסיקרנו אי פעם. הוא נוח במיוחד ולא מעייף את היד, ויש לו 6 כפתורים שניתן להתאים. אלה הופכים אותו לעכבר גיימינג מעניין במיוחד.

קל ולעניין

כשרק תוציאו את ה-Pulsefire Haste מהקופסה, אתם בקושי תרגישו במשקל שלו, כאילו הקופסה ריקה. הוא עד כדי כך קל. אם האינסטינקט הראשוני שלכם יהיה לחבר אותו ולהתחיל להשתמש בו, תוכלו להנות ממנו ישר מהקופסה. אבל אם יש לכם סבלנות להתאים אותו אליכם, HyperX מציעה עבורו תוכנה שאני אישית ממליצה להוריד, שבה ניתן לבחור מגוון רחב של שימושים הן לכפתורי העכבר והן לשימוש הכללי שלו. היא נוחה לשימוש, ובאופן כללי היתה לי איתה חוויה טובה.

בעזרת התוכנה אתם יכולים להתאים את 6 הכפתורים שהעכבר מציע. את כל אחד מהם אתם יכולים להחליף בכל כפתור אחר בעכבר, מקש מקלדת, מאקרו, קיצור מקלדת, או אפילו שליטה במדיה כמו העברה של שירים או שינוי ווליום.

התוכנה בנוסף מאפשרת לכם להתאים פרופילים של DPI, הרגישות של העכבר. התוכנה מאפשרת לכם לטעון לתוך העכבר עד 5 פרופילים שונים, כשכל אחד מהם נע בין 200 ל-16,000. באופן כללי, ברוב העכברים הסטנדרטיים בתקציב הזה, התוכנות מציעות DPI בין 100 ל-24,000, אבל המשתמש הממוצע לא באמת מתשמש בערכים מעבר למה שהתוכנה של HyperX מאפשרת. בדומה להרבה עכברים אחרים, כשאתם עוברים בין פרופילים שונים של DPI בעכבר, התאורה שעל הגלגלת משתנה, שזה סך הכל מגניב ויפה ואהבתי לראות את זה.

מעבר ל-DPI, התוכנה מאפשרת להתאים גם את ה-Polling Rate. תכונה זו מאפשרת לכם לשלוט בקצב הדגימה שבו המחשב שלכם ידגום את העכבר לשינויים. זה לא אמור להשפיע על הרגישות של העכבר שלכם אלא על ההשהיה. הערכים שאפשר לבחור כאן הם 125Hz, 250Hz, 500Hz ו-1000Hz, אלה סטנדרטיים לעכברים בתקציב הזה.

לבסוף, בעזרת התוכנה אתם יכולים לבחור את תאורת ה-RGB של העכבר. ל-Pulsefire Haste יש רק נקודת תאורה אחת על גבי הגלגלת, כך שאין לכם מבחר מאוד רחב, אבל התוכנה נותנת לכם את האופציה להתאים אותה לרוב מה שתרצו, אבל לא הכל. לחבריי ולי מהקהילה הגאה זה בוודאי ממש נחמד לשלב צבעי דגלים צבעוניים, אבל גם בלי קשר לקהילה הגאה, זה פשוט כיף לבחור צבעים שאוהבים.

התוכנה של HyperX לא מאפשרת לכם לשלוט בפונקציות מורכבות יותר של העכבר, כמו lift-off distance או angle snapping. אלה פיצ'רים למשתמשים קצת יותר מתקדמים, אז כנראה שהם לא יחסרו לרוב מי שיבחר בעכבר הזה.

נוח ומעוצב בטוב טעם

ה-HyperX Pulsefire Haste הוא עכבר אולטרה-לייט במבנה של honey-comb. הוא מחורר בחלקו העליון והתחתון, וזה מה שעוזר לו להיות כל כך קל. הוא העכבר הקל ביותר שיצא לנו לבקר עד כה, ושוקל 59 גרם בלבד. העכבר חוטי, והכבל שלו ארוג ויפה, ובאורך 1.8 מטר שזה די סטנדרטי.

hyperx pulsefire haste

המשקל הקל של העכבר הפך אותו לנוח במיוחד עבורי. זה עזר למנוע מהיד שלי להתעייף בשימוש ממושך, והשימוש בו מרגיש אינטואיטיבי ונוח, כאילו הוא לא באמת שם ואתם סתם מזיזים את היד.

מעבר לכל אלה, החלק התחתון של העכבר חלק ונע בקלות על גבי המשטחים שהנחתי אותו עליהם. זה גרם לתזוזה של העכבר להיות לא רק קלה ולא מורגשת, אלא גם חלקה במיוחד.

הוא מציע שישה כפתורים, וכולם ניתנים לתכנות – יש לו את שלושת הלחצנים הסטנדרטיים, אבל בנוסף, שני לחצנים צידיים בצידו השמאלי שמיועדים לאגודל שלכם, וכפתור מתחת לגלגלת שבאופן דיפולטי משמש לבחירת פרופיל DPI. לא נתקלתי בסיטואציה בה נלחצו לי כפתורים בטעות. זה משהו שנתקלתי בו עם עכברים אחרים, כולל העכבר הפרטי שלי, אבל עם ה-Pulsefire Haste לא קרה לי שלחצתי על כפתורים סתם.

hyperx pulsefire haste

הוא נוח עבור אחיזות Palm ו-Claw שבדקתי עליו, ומאפשר לכם להגיע לכל הכפתורים בכל אחת מהאחיזות בצורה נוחה. כמו הרבה עכברים, הוא בנוי כדי להתאים במיוחד למשתמשים שהיד הדומיננטית שלהם היא יד ימין, שזה יכול להיות קצת מבאס לשמאליים שביננו.

פשוט אך עתידני למראה

העיצוב החיצוני של ה-Pulsefire Haste הוא פשוט ועתידני. הכפתורים שלו מעוצבים כדי להתאים לגיאומטריה של עיצוב ה-honey-comb שלו. יש לו מראה סימטרי ונאה, והוא סך הכל נראה טוב, גם אם הוא לא מאוד יוצא דופן או בולט.

ה-RGB שלו פשוט וממוקם רק על הגלגלת. הוא לא בוהק מדי ועדיין שמים לב אליו, אבל הוא בהחלט מינימלי ביחס להרבה עכברים אחרים. בעזרת התוכנה אתם יכולים להתאים את הצבעים שלו ולבצע רוטציה ביניהם, אבל כשמדובר בנקודת הארה אחת, זה משאיר אתכם די מוגבלים.

hyperx pulsefire haste

ה-Pulsefire Haste הותיר בי רושם מאוד חיובי. היה לי תענוג להשתמש בו הן במגוון משחקים והן בשביל גלישה אונליין או עבודות משרדיות. הקלילות שלו הפכה את השימוש בו לנוח במיוחד, ואני מתקשה להאמין שאסתגל בקלות לעכבר הקודם שלי אחריו.

תאורת ה-RGB שלו מינימלית, אבל בעזרת התוכנה אתם תוכלו להתאים אותה לרוב מה שתרצו. ביחד עם המבנה העתידני שלו, העכבר נראה אלגנטי, גם אם הוא יחסית פשוט ופחות בולט.

במחיר של 249 שקלים, הוא לא רק עכבר קל במיוחד, אלא זמין במחיר נוח שמתאים לכל כיס. עם כפתורים נוספים ומשקל טוב, הוא מציע כל מה שתרצו מעכבר במחיר הזה.

עכבר HyperX Pulsefire Haste סופק על ידי HyperX.