המשחק Assassin's Creed Valhalla זכה להצלחה רבה בקרב מעריצי הסדרה בעיקר בזכות זה שהוא משייף את הנוסחה שהוא אימץ במשחקים האחרונים לכדי חוויית משחק נהדרת, אם כי לא משנה את חוקי המשחק. כתוצאה, הוא זכה להשקה הטובה ביותר מבין המשחקים בסדרה בשבוע ההשקה שלהם. אך למרות הנתונים המצוינים, המשחק זכה גם ללא מעט ביקורת שלילית, בעיקר בגלל התנהגות לא נאותה של מנהליה, שהובילו להתפטרותו של המנהל היצירתי של המשחק, אשרף איסמעיל.

כעת אנו למדים כי מנהל המשחק אריק באפטיזט (Eric Baptizat) הודיע כי הוא עוזב את חברת Ubisoft לאחר 16 שנים. במהלך השנים בהן עבד תחת חברת Ubisoft, באפטיזט עבד רבות על משחקי הסדרה, בתור המעצב הראשי של Assassin's Creed Origins ומנהל המשחק של Assassin's Creed Valhalla.

Assassin's Creed Valhalla

אז מה עכשיו? באפטיזט יעבור כאמור ל-EA או יותר נכון לסטודיו EA Motive בתוך החברה, שלפי שמועות חדשות עתיד להוציא משחק חדש בסדרת Dead Space לראשונה מאז 2013. לפי השמועות אנחנו צפויים לראות טריילר חדש כבר בחודש הבא. האם באפטיזט יעמוד בראש הצוות ויהיה מנהל המשחק? או לפחות המעצב הראשי? אנחנו רק יכולים לקוות, שכן הוא בהחלט עשה עבודה מצוינת בפרויקטים הקודמים שלו.

אם אינכם נמנים עם מעריצי הסדרה, או שאתם מאוכזבים מהכיוון הכללי אליו היא הלכה בשני המשחקים האחרונים, Valhalla אמנם לא שינה את חוקי המשחק, אלא שייף (היטב) אלמנטים שכבר היו קיימים. בעוד שמי שכן אוהב את Assassin's Creed הרגיש תחושת מיצוי, אנחנו בהחלט ממלצים להשקיע את זמנכם ב-Valhalla. ויקינגים מעולם לא נראו טוב יותר, והסדרה הוכיחה פעם נוספת מדוע היא אחת הנמכרות בעולם.

Assassin's Creed Valhalla זמין ל-PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series X/S, Google Stadia ולמחשב האישי.