חברת Dell משיקה מצלמת אינטרנט חדשה ברזולוציית 4K המתוכננת לשיחות וידאו. ה-UltraSharp שמה דגש על חדות ואיכות התמונה ומכילה בין היתר גם בינה מלאכותית.

עושה רושם שאחרי שנה ארוכה שבה רובינו ישבנו בבית וניהלנו שיחות ברומו של עולם דרך האינטרנט, חברת Dell החליטה להפוך את הסיוט הזה לחוויה טובה יותר עבורינו המשתמשים. היא פיתחה מצלמה חדשה עבור הצורך העולה בשיחות וידאו מהבית.

ה-UltraSharp צופה לספק איכות תמונה מהטובות ביותר בשוק מצלמות הרשת, ברזולוציה 4K בתנאים של כל תאורה. בנוסף, היא מציעה יכולת בשם HDR Digital Overlap שמסייעת לשמר צבעים אמיתיים תוך כדי חשיפה מאוזנת.

למצלמה מספר פיצ'רים שיסייעו למצוא את האיכות המוצלחת ביותר לצורך שלנו. אחד מהפיצ'רים האלה הוא שימוש בבינה מלאכותית (AI) שעושה למשל מסגרת סביב המשתמש על מנת לשמור על מיקוד ומרכוז המשתמש בכל פריים.

את המצלמה ניתן להתאים גם באופן ידני, מאחר והיא פשוטה לשימוש. המשתמשים יכולים להתאים באופן אישי את רמת חשיפת הצבעים שהם רוצים, להגדיר את הפוקוס באופן ידני או אוטומטי, לכוון שדה ראייה ועוד.

מעבר לכך, העיצוב שלה פשוט ואלגנטי. ה-UltraShape מעוצבת כגליל צר יחסית, וניתן להציב אותה על המסך בעזרת מעמד שאליו היא מתמגנטת או על גבי חצובה קטנה שיכולה לעמוד על שולחן העבודה עצמו. בנוסף, למצלמה יש כיסוי מגנטי נשלף המגן על העדשה ומאפשר לכסות את המצלמה כשאנו לא עושים בה שימוש.

המחיר המומלץ לצרכן עבור ה-Dell Ultrashape יהיה כ-200 דולר. המצלמה המעניינת הזו עתידה להגיע לארץ בהמשך השנה הנוכחית.