מספר ימים לאחר שהתעוררה שמועה על משחק צד קצר של Ghost of Tsushima וכשנה לאחר יציאת המשחק שנחשב לאחד מהמשחקים האהובים עלינו בשנת 2020, סוני שיחררה טריילר חדש, ססגוני ומעניין שמציג את הפיצ'רים החדשים של גרסת הבמאי העונה לשם Ghost of Tsushima Director's Cut.

אז מה מצפה לנו בגרסת הבמאי? ראשית, אנו צפויים לקבל שדרוג משמעותי לגרפיקה שתתאים ליכולות של ה- PlayStation 5, ובגרסת הבמאי נהנה מרזולוציית 4K ו-60 פריימים לשנייה. כמו כן המשחק, וכל התוכן שמסביב לו יעבור התאמה לטריגרים האדפטיביים של השלטים החדשים.

הסיפור הראשי לא ישתנה, אך יחד איתו נוכל לבקר גם באי איקי (Iki), שנמצא כמה עשרות קילומטרים ימיים מטסושימה. באי הזה מחכים לנו נופים חדשים ויפיפיים לחקור' אויבים חדשים לשסף בעזרת הקטאנה של ג'ין, ותוכן סיפורי חדש. אם אכן חבילת ההרחבה תהיה טובה כמו הגרסה מקורית, מחכות לנו שעות של הנאה.

בנוסף לכך, בגרסת ה-PS5 של גרסת הבמאי נקבל סינרכון בין פניהם של הדמויות לדיבוב שלהם בשפה היפנית. פיצ'ר זה נשמע מעט שולי שכן זה לא מאוד הורגש בגרסה המקורית, אולם זה בוודאי ישפר את החוויה הטובה ממילא.

Ghost of Tsushima Director's Cut

כמו כן, המפתחים הבטיחו שנראה ממש בשבועות הקרובים מצב משחק חדש ל-Ghost of Tsushima: Legends, מצב המולטיפלייר החינמי של המשחק. עוד תוכן חינמי זה תמיד טוב.

אולם, לא הכל בחינם; שחקנים שכבר קנו את הגרסה המקורית ל-PlayStation 4 ומעוניינים להמשיך לשחק על אותה הקונסולה, יצטרכו לשלם 20 דולר עבור שדרוג לגרסת הבמאי. שדרוג לגרסת הבמאי מפלייסטיישן 4 ל-5 יעלה 10 דולר נוספים, ואם רוכשים את ההרחבה רק לפלייסטיישן 5, היא תעלה כסכום של שניהם, כלומר 30 דולר.

Ghost of Tsushima Director's Cut עתיד לצאת באופן אקסלוסיבי ל-PlayStation 4 ול-PlayStation 5 ב-20 באוגוסט השנה. האם אתם מסוגלים לחכות או שאתם רצים כבר לשחק במשחק המקורי?