ניל גיימן (Neil Gaiman) העלה פוסט בו הוא משתף "חדשות טובות" – המלאך והשד האהובים עתידים לחזור בעונה שנייה ומועדון המעריצים משתולל משמחה לקראת Good Omens 2.

Good Omens היא סדרה מבית Amazon Prime שמבוססת על רב המכר בעל אותו שם. את הספר כתבו ניל גיימן, שעובד בימים אלו גם על סדרה נוספת מבית Netflix, וטרי פראצ'ט (Terry Pratchett) שנפטר ב-2015. החלום של פראצ'ט היה להפוך את הספר לסדרת טלוויזיה, והוא הפקיד את זה בידיו של גיימן לפני שנפטר.

סדרת הטלוויזיה יצאה ב-2019 עם 6 פרקים שמגוללים את עלילת הספר בצורה מתומצתת, הומוריסטית ונפלאה. ואם זה לא היה ברור עד עכשיו, אני באופן אישי מאוד אהבתי את הסדרה ולכן כשראיתי את ההודעה הרשמית על העונה השנייה הייתי חייבת לכתוב על כך.

Good Omens הייתה מוצלחת ואהובה והשתתפו בה מגוון מופלא של שחקנים מצויינים שבראשם עמדו מייקל שין (Michael sheen) שגילם את דמותו של המלאך עזיראפל (Aziraphale) ולצידו דיוויד טננט (David Tennant) שגילם את דמותו של השד קראולי (Crowley).

הספר והסדרה גוללו את הסיפור של המלאך והשד, שהכירו עוד מימי הבריאה והפכו למעין חברים. הסיפור נע בין העבר וההווה כשסוף העולם עומד להגיע ולהחריב את כל מה שהשניים הכירו עד כה, ולמעשה הם ידעו על בואו של היום הזה וחיכו לו.

העונה השנייה של Good Omens תעלה גם היא ב-6 פרקים לשירותים של Amazon Prime וכמובן שהשחקנים המקוריים ישובו גם הם. הצילומים עתידים להתחיל בהמשך השנה הנוכחית בסקוטלנד.