כבר ידענו שהסדרה The Sandman המבוססת על קומיקס אהוב של ניל גיימן (Neil Gaiman) נמצאת בתהליכי עבודה, אך עד כה לא הייתה לנו שום אינפורמציה מעבר לכך. בשעה טובה, Netflix פרסמה מי הם השחקנים שלוקחים חלק בפרוייקט המצופה, ואף עדכנו שהצילומים החלו כבר לפני כשבעה חודשים, באוקטובר 2020.

אם נתחשב בהצלחה של האדפטציה הקודמת של גיימן, בשורות טובות (Good Omens), ועל כמה שחקנים בולטים ברשימה, אני נוטה להאמין שמצפה לנו סדרה מצויינת באופק. אודה ואתוודא שלא את כל השחקנים אני מכירה או ראיתי מספיק, אך ללא ספק יש כאן צוות מגוון מאוד ומעניין מאוד; ראשית יש לנו את קירבי הוול-באפטיסת (Kirby Howell-Baptiste) שתגלם את דמותו של המוות. אם טרם הכרתם אותה, גשו לסדרה "המקום הטוב" (The good place) או שתמתינו מעט ותצפו בה בפעולה בסרט Cruella של דיסני.

אם כבר בקרואלה עסקינן, ג'ולי ריצ'ארדסון (Joely Richardson) שגילמה את העוזרת של קרואלה, אניטה, בסרט 101 דלמטים משנת 1996 תשחק את דמותה של את'ל קריפס (Ethel Cripps). את הדמות של את'ל הצעירה תשחק השחקנית ניאם וולש (Niamh Walsh) ששחקה ב"בשורות טובות".

דיויד ת'ווילס (David Thewlis) המוכר לכולנו כפרופסור לופין מסדרת הארי פוטר וגם מהעונה השלישית של הסדרה המעולה Fargo בתור הנבל יגלם את דמותו של ג'ון די (John Dee). שחקן מוכר מאוד נוסף בצוות הוא סטיבן פריי (Stephen Fry) ששיחק בסרטי ה-Hobbit וגילם לא מעט דמויות בעולם הגיימינג.

ניל גיימן

ישנו גם קומיקאי מוכר מאוד ברשימה, פאטון אודוולט (Patton Oswalt) שאותו אנחנו מכירים מדיבוב בסרט רטטוי, והסדרה האפי (Happy), שם גילם חבר דמיוני שרוצה להציל את הילדה שדמיינה אותו. בסדרה The Sandman הוא יגלם את דמותו של מת'יו העורב (Matthew the Raven).

שחקנית נוספת שחשוב שנכיר היא ג'יינה קולמן ( Janna Coleman) שעד השנה לא ממש הכרתי למען האמת. היא מוכרת ביותר לאחרונה אחריי ששיחקה בסדרה המבוססת על סיפור אמיתי על רוצח סידרתי בשם The Serpent. שמחתי לראותה בצוות שכן אני יודעת שהיא שחקנית מצויינת ולכן אני בטוחה שהולך להיות לנו מאוד מעניין כשהסדרה תעלה. ג'יינה תגלם את דמותה של ג'ואנה קונסטנטין (Johanna Constantine).

ניל גיימן עובד בשיתוף פעולה עם כותב התסריטים אלן היינברג (Allan Heinberg) שהוא גם זה שהביא לנו את Wonder Woman, ויחד איתם גם כותב בשם  דויד ס. גוייר (David S. Goyer) שידוע בכתיבת האדפטציות שלו לקומיקסים. הסדרה תהיה בת עשרה פרקים בלבד שזה אחלה, כי אני חובבת סדרות שאינן ארוכות מדי אני נוטה להאמין שאם זה יצליח, ויש התכנות גבוהה לכך, זה עוד יגיע לכמה עונות ולא רק אותם עשרה פרקים.

נשמע ש-The Sandman הולכת להיות סדרה אפלה ומלאה במיתוסים מהאגדות והרבה מאוד קסם. אני לא יודעת מה איתכם, אני כבר מתרגשת.