בדיוק כשקיבלתי את הפלטינום המיוחל והסרתי את Ghost of Tsushima מקונסולת ה-PlayStation 4 המזדקנת שלי, Sucker Punch שלפו לאסו והודיעו היום כי עוד לא ראינו כלום: חבילת הרחבה חינמית תוסיף מצב מולטיפלייר למשחק.

מצב המשחק החדש, Ghost of Tsushima: Legends, לא עוקב אחר ג'ין סקאיי (Jin Sakai) וחבריו, אלא תוכלו לבחור אחד מתוך ארבעה לוחמים מיתיים יחידי סגולה: סמוראי, רונין, צייד ומעריץ בית"ר – סתם סתם, מתנקש. לכל אחד מהלוחמים סט יכולות מרשים משלו.

Legends יעוצב כך שתוכלו לשחק בו עם 2 עד 4 שחקנים, ובניגוד לפן הריאליסטי-יחסית של המשחק הראשי (אם נתעלם רגע מהעובדה שג'ין סקאיי עסק בהייקו 200 שנים לפני שהייקו בכלל הומצא), מצב המולטיפלייר יכיל אלמנטים מהפולקלור והמיתולוגיה היפניים, וניכר כי הוא יהיה מבוסס פנטזיה במהותו.

Ghost of Tsushima Legends

במצב מולטיפלייר עד שני שחקנים בלבד, ניתן יהיה להשתתף במשימות אשר מבוססות על הקמפיין הראשי – אך הפעם בדרגות קושי משתנות, תוך שיתוף פעולה עם שחקן נוב נוסף ולא רק אתם. במצב אחר עם ארבעה שחקנים תילחמו בגלים של אויבים, ובהם יצורים על-טבעיים מהפולקלור היפני (מה שגוזל ממשחק פוטנציאלי של Assassin's Creed ביפן את היתרון האחרון שעשוי היה להיות לו על פני Ghost of Tsushima). מצב מולטיפלייר אחרון עבור ארבעה שחקנים הוא פשיטה (Raid). מצב זה יביא את השחקנים לאיזורים חדשים במפה בהם טרם ביקרנו.

מעבר להסבר הבסיסי והטריילר המשלהב, אין בינתיים מידע נוסף על ההרחבה אשר עתידה לצאת בסתיו הקרוב, אך מכיוון שמדובר במולטיפלייר – מי שאין לו מנוי PS Plus כנראה לא יהנה מהתוכן החדש.

הדובדבן הזה שבקצפת מגיע לאחר שהתבשרנו לאחרונה כי Ghost of Tsushima הוא המשחק הרביעי הכי נמכר בארה"ב מבית סוני, והמשחק האקסקלוסיבי הנמכר ביותר ל-PlayStation 4 ביפן. אמנם מבאס כי כעת אצטרך לעבוד קשה שנית כדי להשיג 100% במשחק, אך נחמד לדעת שמשחק אשר הדהים אותנו מעבר למצופה – רק ממשיך לתת ולתת. אנו כמובן ונמשיך ונעקוב אחר כל מידע חדש שעתיד לצאת, ואם יתחשק לנו אז גם נספר לכם עליו – אך לגבי מציאת חברים לשחק איתם, זו כבר בעיה ש-Sucker Punch לא יוכלו לפתור.