Atomic Heart – טריילר משחקיות קדחתני במיוחד לביושוק הסובייטי

Mundfish, מפתחת המשחק Atomic Heart, שחררה וידאו משחקיות נוסף של כותר האקשן הקרב ובא שלהם. הפעם, נזכה לראות משחקיות ב-4K מרהיב, שלא כמו סרטוני המשחקיות הקודמים של Atomic Heart.

כבר עכשיו ניתן לראות כמה שיפורים גדולים שנעשו במשחק. ראשית, יש UI על המסך שמראה את רמות הבריאות והאנרגיה של הדמות. בנוסף אנחנו יכולים לראות מערכת סיבולת (Stamina) בה הדמות תתעייף אם נעשה ספרינט או נשתמש במתקפות של קרב פנים אל פנים.

מרבית סרטון המשחקיות הזה מתמקד בקרב פנים אל פנים. אנו רואים את הגיבור משתמש בנשק חדש הנקרא "Star" (או Zvezdochka ברוסית) כדי לרסק אויבים קטנים ודמויי פרחים ואנדרואיד משופם.

בשלב מאוחר יותר של הסרטון, ניתן לראות כיצד הנשק קיבל את שמו – תוכלו לטעון אותו ולשגר שני להבים מחושמלים לעבר האויבים שלכם ולהסב להם נזק מתמשך. הנשק הזה שימושי במיוחד במהלך קרב מיני-בוס נגד יצור מוזר למראה שנראה קצת כמו הפנטומים מ-Prey.

יש עוד דברים שאנחנו יכולים ללמוד מסרטון המשחקיות הזה, ולא רק כי הוא ב-4K. למשל, אפשר לראות כיצד ניתן לפרוץ למכונות כדי שיעזרו לך בקרב ואולי עוד על הסיפור (לו רק ידעתי רוסית), אך אתן לכם לצפות בוידאו בעצמכם ולגבש דעה.

כשחקן שלא ממש מתלהב ממשחקי יריות, דווקא Atomic Heart הצליח לסקרן אותי, אולי בגלל הוויב המאוד ביושוקי שלו. זה נראה כאילו המשחק מביא משהו חדש לשולחן, ממש כמו משחקי Bioshock ואני ממש מצפה לראות איך הוא יהיה בפועל.

המשחק Atomic Heart כרגע בפיתוח עבור PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X ועבור המחשב האישי.