Atomic Heart קיבל טריילר נוסף בכנס E3 2021, שרק גרם לנו לרצות שיצא כבר, ועכשיו, תודה. ומגוון רב של נשקים מוזרים, עולם עתידני, מפלצות, רובוטים וכוחות מיוחדים – יש בו הכל.

Atomic Heart הוא משחק אקשן-הרפתקאות ביקום אלטרנטיבי באיחוד הסובייטי. אנחנו נשחק את P-3, סוכן של הקג"ב שחוקר את האסון במתקן No.3826. ממה שנראה בטריילר, יש שם בהחלט אסון קטסטרופלי. המשחקיות הינה של משחק יריות בגוף ראשון, ותהנו מארסנל מגניב של נשקים חמים וקרים, ושלל יכולות על טבעיות.

הטריילר מציג לנו רובוטים, מבנים משונים ואוייבים מגוונים וחריגים בנראותם. חלק גדול מאויבים נראים מלחיצים למדי, אולם האנימציה מרשימה מאוד, ויש למשחק סיכוי גבוה להפוך לאחד ממשחקי הירי המהנים ביותר שיגיעו אלינו בזמן הקרוב.

כבר אמרנו לכם בעבר שהוא מזכיר מעט את משחקי Bioshock, והטריילר אכן מציג מגוון של יכולות המופעלות על ידי היד השמאלית של השחקן. בנוסף, האווירה המצמררת של "אין לדעת מה יקרה בכל רגע נתון" מאוד חיזק אצלי את ההרגשה שהחברה ב-Mundfish לקחו השראה מהמשחקים האלה.

למרות שעברו כבר כשנתיים מאז ההכרזה הרשמית, תאריך היציאה של המשחק טרם נחשף, אבל אני כבר יכולה לומר לכם שהדיבוב יהיה גם בשפה האנגלית וגם הרוסית. יש כתוביות לשפות נוספות כמו צרפתית וגרמנית אבל הדיבוב עצמו רק בשתי השפות.

כך או כך, המשחק נראה מרשים, מעניין ואני שמחה לומר שהוא יגיע למחשב, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S ו-Xbox One.