המשחק Contraband הוא משחק עולם פתוח חדש ונוצץ (או שזו הסחורה הגנובה?) שהוכרז לראשונה במהלך המצגת של Microsoft בכנס E3 2021. עולם המשחק הוא עולם בדיוני המתקיים אי שם בשנות השבעים, ובו נשחק מבריחים בעולם שרק מחכה לנו. צפו בטריילר ההכרזה:

נכון, הטריילר לא נתן לנו יותר מידי הבהרה לגבי מה מחכה לנו מבחינת הנראות והמשחקיות, וקשה לנחש מה בעצם הקונספט של המשחק ולמה לצפות באופן כללי, אבל בחיי, הם לגמרי קנו אותי עם שנות ה-70.

מהמעט שגילו לנו, אנחנו נשחק, כאמור, חבורה של מבריחים שחוקרים ובוזזים את העולם הבדיוני במערב אסיה של שנות השבעים. סגנון המשחק יהיה קו-אופ בוודאות, ולא ידוע כרגע אם מתוכנן מצב לשחקן יחיד. המפתחת Avalanche Studios התחברה ל-Xbox Game Studios בפיתוח המשחק הזה, ומשתפת שמבחינתה מדובר במשחק הכי נועז שלה עד כה. יש בכוונתם לנצל עד תום את יכולות הקונסולה החדשה של Xbox וגם נרמז על שיתופי פעולה נוספים בעתיד.

ובחזרה למשחק – מהטריילר אנחנו בהחלט יכולים לקבל את הוייב של שנות ה-70 ונדמה שהמצלמה מראה לנו בחטף שיש בערך ארבעה או חמישה שחקנים אך זו רק ההשערה שלי. נוסף לכך, אני חייבת להודות שהאנימציה כאן מאוד מעניינת אותי. אם נקבל במשחק עצמו את משהו באיכות של הטריילר, בהחלט יש למה לצפות.

Contraband יהיה משחק אקסקלוסיבי לקונסולות Xbox Series X|S ולמחשב. אל דאגה, הוא גם יגיע ל-Game Pass.