עם גרפיקה מרשימה, אחלה פסקול ועלילה מבטיחה, טריילר ההכרזה של Replaced ב-E3 2021 הפתיע אותנו וגרם לסקרנות בין חברי הצוות. מדובר המשחק בו נגלם דמות של AI במשחק מד"ב פלטפורמר מרתק.

Replaced, על פי העמוד הרשמי שלו, מתואר כמשחק מד"ב עתידני והמשחקיות שלו משלבת פלטפורמינג עם קרבות, אבל זה לא הכל. אנחנו נשחק את הדמות R.E.A.C.H, בינה מלאכותית שמוצאת את עצמה כלואה בגוף בן אנוש.

העלילה תתרחש בעיר בשם Phoenix-City שהיא עיר עתידנית שמתקיימת ביקום מקביל ומוזר של שנות השמונים. חלקים בודדים מהעיר נראו בטריילר, בעיקר בולט היה שלט הניאון המרהיב באנימציית הפיקסל-ארט של המשחק. אודה ואתוודה, פעם הייתי מוותרת על משחקים עם אנימציה כזאת, אך התבגרתי מאז והוא נראה מופלא. יתרה מכך, הסיפור שלו נשמע מסקרן ביותר ואשמח לגלות עוד ועוד פרטים עליו.

בטריילר ראינו גם קצת מהלחימה במשחק. נראה שהדמות שולטת בנשקים חמים וקרים כאחד, ומפגינה יכולות לחימה שלא נופלים מקרב מגע. אני מעוניינת לדעת איך היכולת שלנו כ-AI בגוף אנושי תשפיע על מערכת הקרב ובכמה סוגים שונים של נשקים נוכל להשתמש. בנוסף, ראינו במהלך שבמהלך הקרב יש הטייה של זווית המצלמה, אך קשה היה להבין האם זה משפיע על הקרב עצמו או לא.

זהו בעצם משחק הביכורים של המפתחת Sad Cat Studios, והוא נוצר בשיתוף עם המפתחת Coatsink הידועים בשל המשחקים Phogs! וגם Cake Bash. מההצצה החטופה שניתנה לנו, הוא נראה מעולה בשביל משחק ראשון, וכולי תקווה שלא אתבדה.

המשחק יהיה זמין על ה-Xbox Serious X|S, Xbox One וכמובן שגם על המחשב הביתי. בעלי Game Pass יוכלו להנות ממנו במסגרת המנוי כבר ביום הראשון ליציאתו, מתישהו בשנת 2022.