Psychonauts 2, משחק ההמשך שמעריצים חיכו לו… 16 שנים?! וואו. אז המשחק קיבל תאריך יציאה רשמי במהלך כנס E3 2021. ההכרזה המשמחת הגיעה מלווה בטריילר חדש וצבעוני (עם קצת יותר מידי שיניים). בסוף הטריילר תוכלו לראות את תאריך היציאה המיוחל.

אז Psychonauts 2 מגיע למחשב, ל-Xbox Series X ול-Xbox One ב-25 באוגוסט. כמו רוב, אם לא כל, המשחקים תחת המטרייה של מייקרוסופט, גם הוא יהיה זמין על ה-Xbox Game Pass כבר מהיום הראשון. אם יש לכם דווקא פלטפורמה אחרת, אל דאגה. המשחק יגיע גם ל-PlayStation 4 ול-PlayStation 5 (בעזרת תמיכה לאחור). הוא אפילו יהיה זמין למק ולינוקס בעתיד הקרוב.

המשחק הוכרז לראשונה ב-2015, 10 שנים אחרי צאתו של Psychonauts המקורי. אז המפתחת Double Fine עוד הייתה עצמאית, והשיקה קמפיין מימון המונים דרך האתר Fig למימון הפיתוח שגייס כמעט 4 מיליון דולר (גילוי נאות: אני אחד התומכים בקמפיין). המשחק נדחה מספר פעמים לאורך השנים, עד שבשנת 2019 חברת מייקרוסופט קנתה את Double Fine.

והנה, מלא זמן אחר כך סוף סוף יש לנו תאריך יציאה רשמי. איזה כיף.

Psychonauts 2

ב-Psychonauts 2, אנחנו נשחק את רספוטין אקוואטו (או ראז, בקיצור), אקרובט ומדיום צעיר שמצטרף לשורות ארגון הפסיכונאוטים. אתם יכולים לחשוב עליהם כמעין סוכני CIA רק עם יכולות על-חושיות. אבל כמובן שכוחות אפלים פועלים מתחת לפני השטח להשחית את הארגון ולנצל אותו לרעה, ורק ראז שלנו יכול לעצור אותם. זה משחק מחשב, אחרי הכל.

אם אתם רוצים לדעת איך ראז הצליח להצטרף לארגון, תצטרכו לשחק את המשחק המקורי. והאמת, שממש כדאי לכם כי הוא ממש ממש טוב.

אז אולי גם אתם תתרגשו מהעובדה ש-Psychonauts 2 יוצא ב-25 באוגוסט על ה-Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4, והמחשב האישי.