Lemnis Gate הוא משחק חדש שרוצה לגרום לכם לחשוב מחוץ ללולאה. וביותר ממובן אחד. המשחק הנו משחק אקשן אסטרטגיה שמאתגר את השחקנים עם פאן מורכב של לולאת זמן וניסיון לחזות את הפעולות העתידיות של שחקנים אחרים.

במשחק התחרותי מגוף ראשון הזה, שחקנים מתחרים אחד נגד השני בזוגות או ביחידים. כל משחק מורכב מ"לופים" או "לולאות" של זמן שאורכן 25 שניות. במהלכן השחקנים חופשיים לפעול במפה במטרה לפגוע בשחקן הנגדי או לפגוע במטרה של המשחק הספציפי.

בסיום של כל לולאה, הפעולות שהתרחשו נשמרות ומתרחשות במקביל לפעולות השחקנים יבצעו עם כל לולאה חדשה. וכך עם כל לולאה שמתרחשת המשחק נעשה מורכב יותר – ופה נכנס הפן האסטרטגי.

במהלך הלולאה הנוכחית, שחקנים יכולים לפגוע בדמויות או ה"מופעים" של היריב שכבר התרחשו ובעצם לנצל את הידע שלהם על מה שכבר קרה. שחקנים יכולים לנצל מראש לולאה נוכחית בשביל לירות בנקודה אסטרטגית כדי לפגוע בשחקן בלולאה שעוד עתידה להתרחש.

Lemnis Gate

אפשר לשחק את Lemnis Gate אחד נגד השני באופן מקוון או במולטיפלייר לוקאלי. בנוסף, המולטיפלייר הלוקאלי עובד גם עם תשחקו בזוג נגד שחקנים אחרים אונליין: כל שחקן שולט בתורו על הדמות שהוא בחר ובסיום התור מעביר את השליטה לשותפו לצוות וכך חוזר חלילה.

גם פה, כמו כל משחק יריות מגוף ראשון בשנים האחרונות, תוכלו לבחור בין מספר דמויות שכל אחת שונה בנראות ביכולות שלה. וכמובן שגם כאן המשחק יגיע עם מערכת קוסטומיזציה שתפתח יותר אפשרויות לעיצוב דמות ככל שתתקדמו ותשתפרו במשחק.

אבל איך מנצחים במשחקים? כיצד הכל משתלב ביחד? המפתחים של המשחק Ratloop Games Canada חלקו איתנו כמה טיפים שיעזרו לכם להביס את הקבוצה היריבה:

1. נסו להבין מראש מאיפה הקבוצה היריבה עשוי לתקוף, וכסו את האזור במלכודות, יריות, או מגינים שימנעו מהם לירות עליכם.

2. שתפו פעולה עם גרסאות מלולאות קודמות שלכם בשביל להשלים מטרות שדורשות מספר אנשים בתור אחד.

3. נצלו את הזמן שבין הלולאות בשביל לעוף סביב המפה ולהבין מה מצב הלולאה ומה כדאי לעשות הלאה.

4. אל תוותרו אם נהרגתם בזמן לולאה. כל הפעולות שתבצעו מאותה נקודה יתרחשו עם תחליצו להציל את הדמות שלכם באחת הלולאות הבאות.

5. השתדלו לגוון את הפעולות שלכם ולא להתרכז רק במטרה או אובייקט מטרה אחד.

6. תמיד תחשבו על תוכנית חלופית.

Lemnis Gate

מקווים שהטיפים האלה יעזרו לכם להתחיל את Lemnis Gate כמו שצריך, כי המשחק כבר זמין על ה-PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox One והמחשב האישי.

אם יש לכם מנוי ל-Xbox Game Pass, תשמחו לדעת שמשחק האקשן אסטרטגיה המיוחד הזה נמצא גם שם.