Resident Evil Village, הידוע גם בשם Resident Evil 8, קיבל תאריך יציאה רשמי. התאריך נחשך במהלך משדר דיגיטלי מיוחד ששודר בחצות ברחבי האינטרנט.

המשדר, שערך סך הכך 17 דקות, חשף ש-Resident Evil Village יגיע למחשב האישי והקונסולות ב-7 במאי, 2021. זו גם הפעם הראשונה שהמפתחת Capcom אישרה שהמשחק השמיני בסדרה יגיע לקונסולות החדשות: ה-PlayStation 5 וה-Xbox Series X.

אם אתם רוצים לראות את ההודעה הרשמית בעצמכם, תוכלו לעשות זאת ממש כאן:

לצד ההכרזה על תאריך יציאה רשמי, Capcom גם הודיעה שהחל מהיום תוכלו לשחק בדמו של Resident Evil Village, שנקרא Maiden (או "עלמה" בעברית). לצער רובנו, הדמו Maiden זמין אך ורק על קונסולת הפלייסטיישן 5, למרות שעדיין קיימות בעיות אספקה חמורות של הקונסולה בארץ ובעולם.

אם יש לכם פלייסטיישן 5 אבל אתם מפחדים מספויילרים, אל דאגה – הדמו לא מראה אף חלק מהמשחק המלא. מדובר בחוויה נפרדת שמקווה לתת לשחקנים הצצה לעולם המפורט והמרשים ש-Capcom יצרו עבור RE8. אתם תשחקו בתפקיד העלמה, ותצטרכו לגייס את כל התושיה שלכם כדי לברוח מהטירה בה יתרחשו אירועי המשחק.

נראה שבדמו לא יהיה קרב, אלה בעיקר פאזלים ואולי קצת התגנבות, בדומה לדמו הראשון של Resident Evil 7 מלפני כמה שנים.

במידה ואין לכם גישה לפלייסטיישן 5, תשמחו לדעת שדמו נוסף ייצא מאוחר יותר השנה לכל הפלטפרומות. אבל זה אומר שאם תרצו לחוות את Maiden, כנראה שתצטרכו לצפות במישהו משחק את הדמו ביוטיוב.

אתם מוזמנים לצפות בטריילר החדש של Resident Evil Village, שנותן לנו הצצה לטירה המאיימת בה נתרוצץ לאורך המשחק, ולאוייבים שיעמדו בדרכנו (כולל האישה המאוד גבוהה).

אותה אישה מאוד גבוהה היא הגברת דימיטרסו (Lady Dimitrescu), הבעלים את הטירה. היא והבנות שלה יצודו אותנו לאורך המשחק, ונראה שהן מאוד נהנות להתעלל בנו. אחת היכולות היותר דוחות שלהן היא היכולת להפוך לנחיל של חרקים, כי… למה לא, זה משחק אימה אחרי הכל.

ל"מזלו" של גיבור המשחק איתן, הוא יכול להשיב מלחמה עם מהלך חדש ומהפכני שלא היה ברשתות במשחק הקודם – הבעיטה. חוץ מלהגן על הפנים שלכם עם הזרועות, הפעם תוכלו לבעוט באוייבים כדי להרחיק אותם מכם לכמה שניות, מה שיאפשר לכם לנסות לתקוע בהם עוד כמה כדורים, או לברוח על נפשותכם.

Resident Evil Village יוצא ל-PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox one, ול-PC בתאריך ה-7 במאי, 2021.