Home PC

Xbox Game Pass – הנמכת מחירים עבור שירותי המינויים

חדשות משמחות למנויי Xbox Game Pass ולמנויי Xbox Live Gold: בקרוב מחירי המינויים לקהל הישראלי יופחתו משמעותית, לשמחת הכיס שעוד צריך להתאושש מהקורונה. זה מתיישב עם כך בחודש יוני האחרון הצהירה Microsoft כי היא מחפשת מודלים חדשים עבור תכניות המינויים שלהם בכדי למשוך קהל גדול יותר, בהתאם לעליית זמן המשחק ומגוון המשחקים ששחקן בעל מנוי כזה משחק.

לפי Microsoft, השינויים נעשים בהתבסס על ניתוח השוק המקומי וכרגע ישראל היא אחת משלוש מדינות בהן המחירים צפויים לרדת, ושתי המדינות האחרות הן צ'ילה והונג קונג. השינוי במחירים הוא לא קטן, מדובר על ירידת מחיר של כ-27%. למשל, עבור מנוי ה-Ultimate, מנוי עבור חודש אחד בחבילת Ultimate עולה כעת 54.99 ש"ח ולאחר שינוי המחיר יעלה 39.99 ש"ח. באופן דומה, 3 חודשים יעלו 119.99 במקום 164.99, ושנה תעלה 479.99 ש"ח במקום 660.99 ש"ח

למרות שבהודעה של Microsoft מצויין כי המחירים יוצגו בפני הצרכנים החל מה-29 לספטמבר, כרגע לא ניתן לראות שינוי בפועל של המחירים או הודעה שהתקבלה בנושא. לפי מקורות אחרים, השינוי במחיר יחל לכאורה ב-14 לאוקטובר ובימים הקרובים הם ישלחו הודעה למשתמשים.

כרגע ל-Xbox Game Pass יש בסביבות ה-20 מיליון משתמשים ברחבי העולם אבל התכנית רחוקה מלהיות רווחית. ב-Microsoft תולים את תקוותם על כך שיצרפו מנויים חדשים, שכן לפי המודל שלהם הדבר יתרום להם רבות לרווחיות.

Marvel's Avengers 1.5.0 Custom Harm Room
הנוקמים מצטרפים ל-Xbox Game Pass

דבר אחד לא מובן לי, איך ישראל והונג קונג שיחדיו לא מגיעות למספר התושבים בצ'ילה השתרבבו לרשימה? האם אנחנו קהל גיימינג עד כדי כך גדול שתועדפנו מעל מדינות גדולות יותר בעלות כמות גדולה יותר של שחקנים פוטנציאלים? מצד שני, למי אכפת? העיקר שהרווחנו.